به تازگی با مزایا و نکات مثبت سئو آشنا شده اید و برای جذب مشتریان بیشتر، تصمیم به شروع پروژه سئو و بازاریابی دیجیتال گرفته اید؟ پس باید خودتان را به یکی از اصلی ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال یعنی محتوا مسلح کنید!
در واقع تولید محتوای متنی سئوشده، یکی از موثرترین و بهترین اقداماتی است که می توانید در راستای بهبود جایگاه گوگل و بازاریابی دیجیتال انجام دهید. در عین حال، توجه داشته باشید که تولید محتوای متنی کاری کاملا تخصصی است و به مهارت و تجربه کافی نیاز دارد. از این گذشته، به سرانجام رساندن هر پروژه تولید محتوای متنی، زمان و انرژی زیادی می برد. با این تفاصیل، منطقی ترین گزینه پیش رو برون سپاری محتوا است.
اگر شما هم به فکر برون سپاری محتوا هستید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با هم با یکی از بهترین موسسات خدمات تولید محتوا آشنا شویم.
تولید محتوای متنی برای وبلاگ ها و لندینگ پیج ها باید به صورت سئوشده باشد. در غیر این صورت موثر نخواهد بود و کمکی به ارتقای جایگاه سایت در گوگل نخواهد کرد. موارد زیر از جمله اقداماتی است که باید در جهت سئو کردن محتوا انجام شود. نویسندگان محتوای ترجمیک با اهمیت همه این موارد آشنایی دارند و برای اجرای آن ها تلاش می کنند.
یک محتوای استاندارد، از سه بخش اصلی تشکیل می شود: مقدمه، بدنه و نتیجه گیری. نویسندگان ترجمیک، تولید محتوای متنی شما را با یک مقدمه جذاب شروع می کنند و ساختار صحیحی برای بدنه آن در نظر می گیرند. در پایان نیز با یک موخره یا نتیجه گیری دقیق، به محتوا پایان می دهند.
کلمات کلیدی، یکی از مهم ترین ابزارهای تولید محتوای متنی است. این کلمات باید بین ۵/۱ تا ۳ درصد محتوا را تشکیل دهند و استفاده از آن ها در برخی بخش های محتوا اهمیت بیشتری دارد. به عنوان مثال استفاده از کلمات کلیدی در هدینگ ها و عناوین ارزش بیشتری دارد.
جملات کوتاه در زبان فارسی رواج و پذیرش بیشتری دارند. (درست بر خلاف زبان انگلیسی که اکثر جملات آن طولانی و مفصل است.) این جملات به خوانایی و روان بودن متن کمک می کنند و از این رو برای گوگل اهمیت زیادی دارند. از این رو، نویسندگان متخصص ترجمیک جملات محتوا را از بیست کلمه (حد استاندارد) طولانی تر نمی کنند.
توجه به طول پاراگراف ها، یکی از اصول تولید محتوای متنی سئوشده است. هرچه پاراگراف ها طولانی تر باشند، پیچیده تر و سخت تر به نظر می رسند و خوانش آن ها نیز دشوارتر می شود. بعد از ثبت سفارش تولید محتوای متنی در ترجمیک، خواهید دید که طول همه پاراگراف ها در حد ایده آل (دو الی سه خط) حفظ شده است.
عنوان اصلی، عناوین داخلی و زیرعنوان های محتوا باید مشخص باشند؛ هم برای مخاطبان و هم برای گوگل! این کار با هدینگ گذاری انجام می شود. متخصصان تولید محتوای متنی ترجمیک با اصول هدینگ گذاری محتوا آشنایی کامل دارند و این اصول را روی همه عناوین و تیترهای محتوا پیاده می کنند.
استفاده از CTA که مخفف عبارت call to action و به معنای دعوت به اقدام است، محتوای شما را به هدف نهایی خود می رساند. حال این هدف می تواند فروش، گرفتن کامنت یا اشتراک گذاری محتوا باشد. نویسندگان متخصص ترجمیک، مهارت و تجربه زیادی در استفاده صحیح و به جا از CTA دارند.
تصاویر جذاب و مرتبط، رنگ و بوی تازه ای به محتوای شما می بخشند و از نظر گوگل نیز ارزشمند هستند. در صورت درخواست شما، نویسندگان ترجمیک، تصاویر را نیز به پروژه تولید محتوای متنی شما اضافه می کنند. این تصاویر طبق اندازه و ابعاد موردنظر شما هستند و سایر جزئیات موردنظرتان نیز به آن اضافه می شود.
لینک دهی یکی دیگر از عوامل موثر بر بهبود سئوی سایت است و در چک لیست تولید محتوای متنی قرار می گیرد. توجه داشته باشید که لینک دهی می تواند به دو صورت داخلی و خارجی انجام شود. لذا در صورت درخواست شما، نویسندگان متخصص ترجمیک، ملزم به لینک دهی (چه به صورت خارجی و چه به صورت داخلی) هستند.
سرقت ادبی یا به زبان ساده تر کپی بودن محتوا، یکی از کارهای اشتباهی است که منجر به جریمه گوگل می شود. کارشناسان محتوای ترجمیک، به طور جدی از چنین اشتباهی خودداری می کنند و محتوایی یونیک و منحربه فرد برای شما آماده می کنند.
ممکن است سوال دیگری نیز ذهن مشتریان تولید محتوا را درگیر کند: نویسندگان ترجمیک، پروژه های تولید محتوای متنی را به صورت تالیفی انجام می دهند یا به صورت ترجمه ای؟ برای پاسخ به این سوال، باید ابتدا با پلن های مختلف تولید محتوا در ترجمیک آشنا شویم.
در واقع خدمات تولید محتوای ترجمیک در سه پلن نقره ای، طلایی و طلایی ویژه ارائه می شود. هر یک از این پلن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال محتوای تولیدشده در پلن نقره ای، بیشتر حالت ترجمه ای دارد. یعنی نویسنده موظف است در منابع معتبر جست وجو کند، یک مقاله پیدا کند و ترجمه آن را ارائه دهد. البته توجه داشته باشید که ترجمه مقاله به صورت کاملا روان و خوانا انجام می شود.
در پلن طلایی و طلایی ویژه، تولید محتوای متنی به صورت تالیفی انجام می شود. به عبارت دیگر، مجری این پلن ها موظف است تا در منابع معتبر مختلف جست وجو کند و برداشتش را به زبان خود روی کاغذ بیاورد. روشن است که این محتوا در نزد گوگل از ارزش و اعتبار بیشتری برخوردار است.
در این بخش سراغ بررسی هزینه ترجمه و هزینه تولید محتوای متنی در ترجمیک می رویم. به طور کلی هزینه خدمات این موسسه بر اساس تعداد کلمات موردنظر مشتری محاسبه می شود. به عنوان مثال در خدمات ترجمه، تعداد کلمات متن موردنظر مشتری محاسبه می شود و سفارش بر این اساس قیمت گذاری می شود. در سفارش های تولید محتوا نیز برای قیمت گذاری به تعداد کلمات موردنیاز مشتری توجه می شود.
با این حال عوامل دیگری نیز روی هزینه ترجمه و هزینه تولید محتوای متنی تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
شما می توانید برای مشاهده و بررسی دقیق تر هزینه ترجمه و هزینه تولید محتوای متنی در ترجمیک روی لینک رنگی کلیک کنید. همچنین می توانید برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره ۰۲۱۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید.