چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بازاریابی وکالت؛ ۸ تکنیک موثر برای شناخته شدن در دنیای قانون!

جذب موکل برای وکیل ها کار چندان راحتی نیست؛ وکلای تازه کار احتمالا با مشکل شناخته نشدن نام و خدماتشان در عرصه قانونی مواجه می شوند. اکثر افراد براساس تجربه های میزان رضایت دیگران در استفاده از خدمات وکالت اعتماد می کنند؛ بنابراین ممکن است شانس وکلای تازه کار نسبت به وکیل های شناخته شده برای جذب موکل کمتر باشد. البته نیازی به نگرانی در مورد جذب موکل نیست؛ خوشبختانه عرصه تبلیغات و کانا ل های شناساندن وکیل به افراد جامعه بسیار متنوع شده است. در این مقاله به معرفی ۸ تکنیک به شما کمک خواهیم کرد موکل بیشتری جذب کنید. بعد از مطالعه این مطلب به شما قول می دهید. بهترین و موثرترین نمونه تبلیغات وکالت را خواهید شناخت.

۱. یادگیری مداوم؛ یکی از تکنیک های تبلیغات وکلا

برای موفقیت در دنیای وکالت و رسیدن به جایگاهی شناخته شده باید همواره در حال یادگیری باشید. یادگیری مداوم به شما کمک خواهد کرد که نسبت به تغییرات جدید در مصوبه ها آگاه باشید. نکته ای که در این تکنیک بازاریابی وکالت وجود دارد، اهمیت انتقال این دانش به افراد جامعه است. یکی از فاکتورهای مهم در اثرگذاری و موفقیت کمپین های تبلیغاتی، خلق ارزش برای مخاطب به شمار می رود.

خلق ارزش به معنی ارائه خدماتی اضافه بر خدمات همیشگی است؛ با انتقال بخشی از دانش خود در زمینه وکالت، شانس شناخته شدن و جذب موکل را افزایش خواهید داد. برای مثال درصورتی که مصوبه جدیدی را درمورد قوانین بازنشستگی مطلع شدید، از طریق سامانه ارسال پیامک انبوه، مخاطبین خود را نیز این مصوبه مطلع کنید. برای ارسال پیامک های انبوه با محتوای آموزشی از خط اختصاصی استفاده کنید. خط اختصاصی در شناخته شدن شما به جامعه و در اصل برندینگ وکیل موثر خواهد بود.

۲. یک تکنیک موثر برای بازاریابی وکالت چیست؟ انتشار منظم محتوای آموزشی

انتشار منظم محتوای آموزنده و مرتبط از طریق سایت تخصصی وکیل باعث شناخته شدن نام این مرجع قانونی خواهد شد. این مطالب آموزنده را می توانید در قالب ویدیو، مقاله و پادکست در اختیار کاربران قرار دهید. بازاریابی محتوایی نه تنها مشتریان بالقوه را آموزش می دهد، بلکه به ایجاد اعتماد و اعتبار نیز کمک می کند.

برای انتخاب بهترین مقاله های آموزشی حتما به نیازهای جامعه توجه داشته باشید. برای مثال قوانین مربوط به موجر و مستاجر، مشکلات احتمالی در فرایند اجاره خانه و راهکارهای رفع چالش میان مستاجر و موجر را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. علاوه بر تولید محتوای کاربردی، به ساده و قابل اعتماد بودن سایت خود نیز توجه داشته باشید. برای مثال ارسال پیامک های رمز یکبار مصرف با افزونه پیامک ووکامرس برای ایجاد تجربه کاربری بهتر، حس امنیت بیشتری را در کاربر ایجاد می کند. به این ترتیب تعداد افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند، افزایش خواهد یافت.

۳. حضور فعال در شبکه های اجتماعی؛ راهکاری موثر برای تبلیغ دفتر وکالت

رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام ابزار قدرتمندی برای تبلیغات در اختیار وکلا قرار می دهند. مزیت بزرگ در استفاده از شبکه های اجتماعی امکان تعامل با کاربران به شمار می رود. در اینصورت، مخاطبان سوال ها و ابهام های قانونی خود را مطرح می کنند؛ درصورتی که جواب مطلوب و به موقعی از شما دریافت کنند، مجدد برای سوال پرسیدن به شما مراجعه خواهند کرد. این موضوع باعث افزایش دیده شدن شبکه اجتماعی و برندینگ شما در عرصه وکالت خواهد شد.

علاوه بر موارد گفته شده، مخاطبانی که از شما راهنمایی های قانونی مطلوبی دریافت کرده باشند، ابزاری رایگان برای تبلیغ به شمار می روند. در اصل کاربران شبکه اجتماعی صدای تبلیغ برند وکالت شما برای نزدیکان و دوستان خواهند شد.

۴. از تبلیغات محلی برای تبلیغ دفتر وکالت غافل نشوید

درصد بالایی از افراد تمایل به استفاده از خدمات نزدیک به محل زندگیشان دارند. برای مثال اگر دفتر وکالت شما در شمال تهران باشد، احتمال داشتن مراجعه کنندگانی از شرق تهران کاهش می یابد؛ بنابراین در تدوین و اجرای استراتژی های بازاریابی حتما به تبلیغات محلی توجه کنید. راهکارهای ساده و کم هزینه ، اما پربازدهی نیز برای این کار وجود دارد. ارسال پیامک منطقه ای به عنوان یکی از پربازدیدترین روش های تبلیغات و سئوی محلی برای تبلیغات وکلا موثر خواهند بود.

۵. طراحی ربات چت؛ روشی برای تبلیغات وکلا با پاسخگویی صحیح و به موقع به مخاطبان

چت بات ها راهکاری ساده، اما با بازدهی مطلوبی بر ای ارتباط با مخاطب به شمار می رود. این فناوری به شما کمک خواهد کرد که ارتباط بهتری با کاربر داشته باشید. با استفاده از چت بات برای تبلیغات وکلا، کاربر از طریق تلگرام یا سایت با شما ارتباط می گیرد. در اینصورت مخاطب بدون دریافت پاسخ از کانال تلگرام یا صفحه سایت شما خارج نخواهد شد.. 

۶. اتوماسیون بازاریابی؛ روشی برای ارسال خودکار متن تبلیغ وکالت

اتوماسیون بازاریابی به معنی اجرای کمپین های تبلیغاتی براساس یک زمان بندی ثابت است. در این روش تعیین می کنید که در چه روزی، چه پیام هایی برای مخاطبان ارسال شود. تفاوتی ندارد که از چه کانالی برای اتوماسیون استفاده خواهید کرد؛ ایمیل و پیامک هر دو روش مطلوب و کم هزینه ای برای افزایش راندمان اتوماسیون بازاریابی به شمار می روند. برای مثال با استفاده از این روش بازاریابی، می توانید در روزهای پایانی سال، اطلاعیه ای درمورد نحوه محاسبه سنوات و عیدی کارمندان ارسال کنید. این پیامک ها را با متن تبلیغ وکالت هوشمندانه همراه کنید تا اثرگذاری بیشتری بر کاربران داشته باشد.

۷. فعالیت در لینکدین؛ بهترین محیط برای به اشتراک گذاشتن قوانین کار

لینکدین بهترین روش بازاریابی وکالت و ارائه خدمات مربوط به کار است. لینکدین فضای تخصصی است که کارمندان و کارفرمایان تجربه های کاری و نکات آموزشی را به اشتراک می گذارند. اگر در زمینه قوانین کارمند و کارفرما فعالیت دارید، چه فضایی بهتر از لینکدین برای تبلیغات می شناسید؟

اگر سری به پست های این شبکه اجتماعی بزنید، متوجه مشکلات عمده میان کارفرما و کارمند خواهید شد. با کامنت گذاشتن برای این پست ها یا به تولید پست آمپورزشی به جذب موکل اقدام کنید. فعالیت در لینکدین باعث افزایش آگاهی از نام شما به عنوان وکیلی با دانش به روز نیز خواهد شد.

فعالیت در لینکدین؛ بهترین محیط برای به اشتراک گذاشتن قوانین کار

۸. بازاریابی وکالت با ارائه خدمات وکالت رایگان در رویدادهایی مثل نمایشگاه کار

نمایشگاه کار یکی از محیط هایی است که پتانسیل بالایی را برای مشاغلی مثل وکالت در جذب موکل ایجاد می کند. شاید کسب درآمد از رویداد نمایشگاه کار برای وکیل ها کمی دور از دسترس باشد، بااین حال فضای خوبی برای شناخته شدن وکیل توسط کارمند و کارفرما به شمار می رود. برای افزایش شناخت نام خود به عنوان وکیل فعال در عرصه های مختلف، غرفه ای برای ارائه مشاوره قانونی رایگان اجرا کنید. در حین ارائه مشاوره رایگان از دستگاه ذخیره شماره مشتری برای ارسال پیامک های آموزشی و تبلیغاتی در ماه های آینده استفاده کنید. 

استفاده از پنل پیامکی فراز اس ام اس؛ راهکاری چند منظوره برای تبلیغات وکالت

استفاده از پنل پیامکی فراز اس ام اس؛ راهکاری چند منظوره برای تبلیغات وکالت

جذب موکل در دنیای وکالت نیاز به ایجاد بنای محکمی برای جلب اعتماد افراد دارد. با استفاده از راهکارها و تکنیک های بازاریابی وکالت، این اعتماد قابل دسترسی است. برای افزایش اعتماد افراد نسبت به خود به عنوان وکیلی با دانش بالا، از روش هایی مثل تولید محتوای آموزشی و ارائه خدمات استفاده کنید. علاوه بر این روش ها حضور در شبکه های اجتماعی و فعالیت در لینکدین تاثیر بسزایی بر شناخته شدن وکیل خواهد داشت.

در کنار استفاده از روش های آموزشی برای جلب اعتماد مخاطبان، به کارگیری راهکارهای تبلیغاتی را نیز از یاد نبرید. ارسال پیامک منطقه ای برای تبلیغ دفتر وکالت، ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون بازاریابی با ارسال پیامک زمان بندی شده برای تبلیغات وکلا کاربردی هستند. برای استفاده از مزایای ارسال پیامک با سایت فراز اس ام اس تماس بگیرید. این سایت بهترین راهکارهای پیامکی با بازده بالا و هزینه کم را در اختیارتان قرار خواهد داد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/g7hu245l
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه