شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دارالترجمه چند زبانه آنلاین ساترا

دارالترجمه آنلاین ساترا از آن دارالترجمه هایی است که اگر واردش شوید، می توانید اسناد و مدارک تان را به هر زبانی که می خواهید ترجمه رسمی کنید. این دارالترجمه آنلاین بیش از یک دهه است که خدمات ترجمه رسمی را به شیوه ای نوین و به هشت زبان ارائه می دهد. اما دارالترجمه آنلاین ساترا کجاست؟ هشت زبان ترجمه در دارالترجمه ساترا چیست؟ در این مطلب، برای تان خواهیم گفت ساترا چگونه تبدیل به دارالترجمه ای هشت زبانه شد. با ما همراه باشید.

دارالترجمه چند زبانه آنلاین ساترا کجاست؟

دارالترجمه آنلاین ساترا در دهۀ 80 شمسی کارش را با ترجمه رسمی انگلیسی آغاز کرد.پس از چند سال، رفته رفته، ترجمه رسمی زبان های دیگر را نیز آغاز کرد. در حال حاضر، دارالترجمه رسمی ساترا اسناد و مدارک را به هشت زبان ترجمه می کند.

دارالترجمه ساترا واقع در میدان ونک است، اما برای ثبت سفارش در این دارالترجمه، اصلاً نیازی به مراجعه حضوری نیست، بلکه می توانید بدون مراجعه حضوری، سفارش تان را ثبت کنید.

ترجمه رسمی در دارالترجمه ساترا به چه زبان هایی انجام می شود؟

خدمات ترجمه رسمی به هشت زبان در دارالترجمه آنلاین ساترا

در دارالترجمه آنلاین ساترا، خدمات ترجمه رسمی به هشت زبان ارائه می شود:

  • دارالترجمه انگلیسی
  • دارالترجمه ترکی استانبولی
  • دارالترجمه اسپانیایی
  • دارالترجمه فرانسوی
  • دارالترجمه آلمانی
  • دارالترجمه ایتالیایی
  • دارالترجمه عربی
  • دارالترجمه روسی

اگر وارد سایت دارالترجمه آنلاین ساترا شوید، خواهید دید که برای هر کدام از این زبان ها، بخش مجزایی در نظر گرفته شده است. باید وارد دارالترجمه زبان مورد نظرتان شوید و سفارش تان را ثبت کنید.

زمان تحویل ترجمه رسمی زبان های مختلف

اگر وارد وبسایت ترنسنت شوید، خواهید دید که زمان تحویل ترجمه رسمی به زبان های مختلف کاملاً مشخص است. در واقع، با مراجعه به سایت خواهید دانست که اگر سفارش ترجمه رسمی انگلیسی تان را امروز ثبت کنید، چه روزی آن را تحویل خواهید گرفت. این موضوع در مورد همه زبان ها صدق می کند.

سرویس ترجمه رسمی فوری در دارالترجمه آنلاین ساترا

اگر می خواهید ترجمه اسناد و مدارک تان را زودتر از تاریخی که در سایت اعلام شده است دریافت کنید، از سرویس ترجمه رسمی ساترا استفاده کنید در دارالترجمه آنلاین ساترا سرویس ترجمه رسمی فوری برای زبان های مختلف ارائه می شود. امکان ترجمه فوری برای زبان های زیر وجود دارد:

  • ترجمه انگلیسی
  • ترجمه فرانسوی
  • ترجمه روسی
  • ترجمه ترکی استانبولی
  • ترجمه اسپانیایی

اگر می خواهید ترجمه رسمی اسناد و مدارک تان را خیلی زود دریافت کنید، بهتر است به سراغ گزینه فست ترک یا ترجمه فوری در دارالترجمه آنلاین ساترا بروید. بدین ترتیب، انجام ترجمه شما در اولویت قرار خواهد گرفت.

با مراجعه به سایت دارالترجمه ساترا، می توانید تاریخ تحویل ترجمه فوری را نیز مشاهده کنید.

از کجا بدانیم مدارک را به کدام زبان ترجمه کنیم؟

پیش از انتخاب زبان ترجمه، مطمئن شوید که قرار است اسناد و مدارک تان را به کدام زبان ترجمه رسمی کنید. یادتان باشد که برای سفر یا مهاجرت به هر کشور، نباید اسناد و مدارک تان را دقیقا به زبان همان کشور ترجمه کنید. برای مثال، برای مهاجرت به یونان، لازم نیست به دنبال مترجم رسمی زبان یونانی باشید، بلکه باید به دنبال دارالترجمه انگلیسی باشید.

اما از کجا بدانیم که اسناد و مدارک را باید به کدام زبان ترجمه کنیم؟ برای آگاهی از زبان ترجمه، می توانید از نهاد یا سازمان مورد نظرتان بپرسید یا اینکه سری به سایت سفارت کشور مورد نظرتان بزنید.

یادتان باشد که باید زبان صحیح را برای ترجمه انتخاب کنید، در غیر اینصورت، ترجمه اسناد و مدارک تان رد خواهد شد.

ترجمه رسمی برای اتباع خارجی در دارالترجمه ساترا

در دارالترجمه آنلاین ساترا خدمات ترجمه رسمی برای اتباع خارجی نیز ارائه می شود. اتباع خارجی باید تأییدیه های لازم را برای اسناد و مدارک شان دریافت کنند، سپس مدارک را به همراه تأییدات به دارالترجمه آنلاین ارائه دهند. پس از آن، ترجمه رسمی انجام خواهد شد. بنابراین بهتر است اتباع پیش از مراجعه به دارالترجمه، از تاییدات لازم مطمئن شوند تا مجبور به مراجعه مجدد به دارالترجمه نشوند.

گواهی ولادت، سند ازدواج، پروانه کار، گذرنامه، کارت اقامت، مدارک تحصیلی، سند ملک و مواردی از این دست از اسناد و مدارک اتباع هستند. البته همه این موارد، از جمله پروانه کار اتباع، نیازی تأییدات قبلی ندارد.

اسناد و مدارک اتباع به هر هشت زبان ترجمه رسمی می شود. همچنین برای ترجمه همه آن ها می توانید از سرویس فوری استفاده کنید.

سخن آخر

همانطور که تا به اینجا گفتیم، در دارالترجمه آنلاین ساترا، اسناد و مدارک به هشت زبان ترجمه رسمی می شوند. ترجمه رسمی برخی از زبان ها نیز به صورت فوری انجام می شود، بنابراین اگر بخواهید ترجمه را سریع تر دریافت کنید، می توانید از این سرویس استفاده کنید. برای ثبت سفارش ترجمه رسمی در این دارالترجمه، باید وارد وبسایت شوید، سپس اصل مدرک را به آن ها برسانید. هنگام ثبت سفارش، می توانید زبان مورد نظرتان را به همراه تأییدات لازم انتخاب کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pIxyMxyl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه