دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 با ظهور اینترنت و شروع به کار سایتهای اینترنتی ، دنیا از سال 1994 شاهد پدیده ای به نام فروش اینترنتی محصولات مختلف شد. اما در ابتدا به دلیل عدم حضور افراد زیادی در اینترنت این بازار زمان زیادی برد تا رونق گرفت و ابتدا مشری زیادی نداشت.

خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو

به صورت کلی فروش محصولاتی که نیاز به تست کردن سایز و اندازه ئ دیدن از نزدیک نداشتند از قدیم تا کنون مورد توجه بوده است.

هر چند اکنون در زمینه کالاهای بسیاری حتی مانند پوشاک و کفش و ... هم خریدهای اینرنتی زیاد انجام می شود و در صورت اندازه نبودن عودت داشته می شود.

اما هنوز هم کالاهایی مانند وسایل برقی ، لوازم یدکی ، و به صورت کلی هر محصولی که نیاز به لمس و ضربه زدن نداشته باشد بازار بهتری در فروش آنلاین دارند.

یکی از سایت های پیشرو واولیه در این زمینه سایت amazon.com است . صاحب این سایت جف بزوس از ثروتنمدترین افراد روی گره زمین است و در زمانهای زیادی حتی پولدارترین شخص دنیا بوده است.

آمازون در بیشتر نقاظ دنیا شعبه دارد و انواع لوازم بزرگ و کوچک مانند لباس ، لوازم صوتی مانند موبایل و تلویزیون ، لوازم یدکی خودرو ، لوازم پزشکی و هر چیزی که به ذهن شما برسد در آن می فروشند.

البته متاسفانه در ایران امکان خرید از آمازون وجود ندارد. برای خرید از این سایت باید کردیت کارت داشته باشید که در ایران امکانش نیست.

شهروندان ایرانی برای خرید اینترنتی گزینه های مختلفی در داخل ایران دارند. از سایتهای عمومی مانند  digikala.com که هرنوع کالایی در آن به فروش می رسد تا سایتهای تخصصی در زمینه های مختلف. پیش از این که در مورد سایتهای تخصصی صحبت کنیم ، در مورد سایتهایی مانند  torob.com و emalls.ir نیز کمی اطلاعات به شما می دهیم.

این دو سایت موتور جستجو هستند که فروشنده های مختلف از محصولات مختلف از کالاهاس ساختمانی گرفته تا خوراکی و پوشاک و لوازم پت شاپ از انواع گشورها مانند ترکیه و برندهای اروپگایی تا کالاهای چینی حتی لوازم یدکی خودروهای چینی درآن دیده می شوند و فروشنده ها به رقابت در قیمت در آن می پردازند.

اما فروشگاه های تخصصی نیز جای خود را بسیار زیاد باز در بین ایرانیها باز کرده اند. هر محصول و ریز و درشتی که شما فکر کنید می توانید از بستر اینترنت فراهم کنید.

کار تا جایی پیش رفته است که حتی لوازم قطعات انواع خودرو مانند خودروهای ساخت داخل و حتی ماشین های خارجی تویوتا و بنز و به خصوص خودروهای چینی مانند برلیانس ، لیفان ، جک ، چانگان نیز امگان خریدش است. هم قطعات مربوط به بدنه مانند چراغ و گلگیر و آینه و کاپوت. هم وسایل مصرفی مانند لنت و کمک فنر و دیسک و صفحه و حتی لوازم موتوری و میل لنگ و ...

درست است که در سایتهای عمومی مانند دیجیکالا و ترب وایمالز نیز این لوازم ماشین پیدا می شود اما سایتهای تخصصی مانند digicarshop.com  در این زمینه پیش رو هستند. چون هم قطعات ریز و درشت و مختلف به خصوص خودروی برلیانس را که مشتری نیاز داشته باشد را موجود دارند. همچنین از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسب محصولات را ارائه می دهند و پخش به سراسر یاران نیز دارند.

همانطور که می دانید بازار اصلی لوازم یدکی ماشین در ایران خیابان اکباتان و خیابان ملت و به صورت کلی محدوده چراغ برق در تهران است. و تقریبا از سراسر ایران به صورت حضوری و یا آنلاین برای ماشینهای ایرانی و خارجی به ویژه چینی مانند لیفان و چانگان و لوازم یدکی خودروی چینی برلیانس و حتی بنز و بی ام دبلیو را از این بازار می خرند.

از آنجا که در آن محدوده بورس کالا های مربوط به لوازم خودرو حتی لوازم تزیینی ماشین است ، با سر زدن به آنجا و وقت گذاشتن می توانید قیمت های رقابتی را پیدا کنید. هر چند به صورت آنلاین و اینرنتی نیز می توانید از قیمت ها اطلاعات خوبی به دست آورید تا حتی اگر لوازم یدکی خودرو را آنلاین نخردید ، حضوری و یا حتی نلفنی با خیال راحت در مورد قیمت خرید کنید.

در بسازی از موارد صاحبان خودروها به تعمیرکاران نیز اطمینان می کنند و خرید لواطم خودروی خود را به آنها می سپارند تا آنها به این واسطه که شناخت بیشتری از کیفیت محصولات و فروشنده های قیمت مناسب دارند با اطمینان بیشتری برای مشتری خرید را به صورت حضوری یا آنلاین و یا حتی از طریق لوازم فروشهای آشنا می کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SX4whNAv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه