دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

درصورتی که بخواهید در فضای آنلاین، چه در زمینه سایت و چه در زمینه اپلیکیشن فعالیت کنید باید با شرکت های طراحی سایت آشنایی داشته باشید.

در این مقاله به شما راهکارهایی ارائه می کنیم تا بتوانید با بهترین ها در این زمینه همکاری کنید.

روش هایی برای تشخیص بهترین شرکت طراحی سایت

برای این کار لازم است که چندین فاکتور در نظر گرفته شود که در ادامه درباره تمامی آنها صحبت می کنیم.

در ابتدا و مهم ترین گزینه میزان تخصص و سابقه شرکت را مورد بررسی قرار می دهیم.

شرکت های طراحی سایت

در صورتی که سایت یا شرکتی در این گزینه مورد تائید شما نبود، بهتر است که با آنها همکاری نکنید. در ادامه توضیح خواهم داد.

میزان تخصص و سابقه شرکت

همه ما انسان ها دوست داریم در زندگی با متخصصین و حرفه ای ها همکاری داشته باشیم. اگر سلامتی شما به خطر بیفتد، حتما به سراغ پزشکی ماهر می روید. یا اگر مشکلی برای اعضای خانواده پیش بیاید، انها را به دستان هر شخصی در خیابان نمی سپرید.

بنابراین ما به دنبال علائمی برای تشخیص مهارت هستیم. (در این مثال، نحوه صحبت کردن پزشک، لباس پوشیدن، معاینه، محیط مطب و …)

برای شناخت بهترین شرکت های طراحی سایت نیز باید چنین مواردی را درنظر بگیرید.

به عنوان مثال، چه سایت ها یا اپلیکیشن هایی توسط این مجموعه ساخته شده؟ یا در فضای آنلاین درباره آنها چه گفته می شود؟ وضعیت شبکه اجتماعی آنها، گوگل ریویو و بسیاری موارد دیگر چگونه هستند؟

ممکن است چیزی که شما در سایت مجموعه می بینید با نظرات و تجربیات در سایر فضاهای غیر قابل کنترل آنها متفاوت باشد.

شبیه به مثال ماست فروش است. باور کنید، هیچ مجموعه ای نمیگه ما بدترین کارهارو انجام میدیم یا بدترین محصولات رو داریم. همه از خودشون تعریف میکنن و میگن که ما بهترینیم.

این نظرات و تجربیات مشتریان و کاربران اونها هست که تعیین میکنه بهترین هستند یا خیر.

بنابراین باید کاملا راجع به این موضوع تحقیق کنید.

ما در نت چین، در یک دسته بندی بیش از 200 شرکت را معرفی کرده ایم. می توانید از لینک بالای متن برای ورود به دسته بندی استفاده کنید.

انواع زبان های طراحی

زمانی که گروهی از فیلتر اولیه شما گذر کرد، قصد دارید تا پروژه و امکانات مورد نظر خود را با آنها درمیان بگذارید.

ابتدا باید بدانید که تیم برنامه نویسی و طراحی آنها توان اجرایی پروژه شما را دارد یا خیر.

ممکن است شما بخواهید سایتی در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشید که نیاز به کد نویسی و فیلتر سازی های بسیار پیچیده باشد. هر گروهی امکان ایجاد و مدیریت چنین پروژه ای را ندارد.

عموما در وب سایت های مجموعه مورد نظرتان، تمامی امکانات و خدماتی که ارائه می شود ثبت شده و با بررسی آنها به سرعت این مورد را نیز می توانید در چک لیست خود تیک بزنید.

همچنین ممکن است بخواهید یک سایت خیلی ساده و به نوعی شخصی داشته باشید. در این صورت می توانید با ثبت نام در وردپرس، جوملا و بسیاری سایت دیگر، بدون هزینه سایت شخصی خود را راه اندازی کنید. تنها هزینه در این صورت وقت گذاشتن و چند ساعت آموزش دیدن برای شروع کار است.

قیمت - یکی از عوامل تعیین کننده اصلی در بازار

چندبار شده که در بازارهای مختلف با کمترین قیمت ممکن چیزی خریده و راضی باشید؟ احتمالش یک در هزار هست.

در فضای آنلاین، خصوصا طراحی سایت همون شانس یک در هزار هم وجود ندارد.

امیدوارم منظور من رو اشتباه متوجه نشید. کمترین قیمت به معنای بدترین نیست؛ اما هرچه پول بیشتری بدیم آش بیشتری می خوریم.

مسئله اینجاست که برخی از شرکت ها یا اشخاص از اطلاعات نداشتن مشتریان استفاده می کنند. قیمت های پایین ارائه می کنند و بعد از تحویل دادن فایل نهایی به طور کامل از روی زمین محو می شوند!

سایت یا اپلیکیشن نیاز به پشتیبانی دارند؛ حداقل به مدت 1 سال. و همیشه این روال باید ادامه پیدا کنه. یا با پرداخت هزینه به شرکت طراحی یا با استخدام پشتیبان.

پیشنهادهای اصطلاحا منصفانه که می شنوید، (طراحی سایت 1/2/3 میلیون) بدون هیچ گونه پشتیبانی هستند. حتی ممکن است کدها ریسپانسیو نباشند و یا در بدترین حالت اصلا هیچ چیزی کار نکند!

قیمت را به عنوان اصلی ترین اهرم خرید در نظر نگیرید. اگر گروهی قیمت خیلی بالا ارائه کرد، دلیلی بر عالی بودن آنها نیست. وظیفه شما این است که تحقیقات خود را فقط متکی به مبلغ نکنید.

کدنویسی بهینه برای کاربر و موتورهای جستجو

در فضای رقابتی امروز، هر سایتی باید از نظر کد نویسی ایده آل باشد. مخصوصا در زمینه سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو.

بیایید خیلی عمیق وارد موضوع نشیم و پایه ها را فقط در نظر بگیریم.

لازم است از کمترین حجم کد استفاده شود تا سایت در سریع ترین زمان ممکن توسط مرورگر لود شود.

لازم است که صفحه اصلی با یک آدرس واحد ساخته شود. سایت ها می تونن آدرس های زیادی داشته باشند. با www و بدون آن. با Https و با http. با ترکیبی از این دو!

ساختار آدرس دهی سایت باید به صورت تمیز و ساده ایجاد شوند تا برای کاربران و موتورهای جستجو به راحتی قابل خواندن باشند.

از تگ های هدینگ به درستی در صفحات استفاده شده باشه. به عنوان مثال، h1 در هر صفحه باید وجود داشته باشه و در صفحه بیشتر از یک h1 وجود نداشته باشه. سایر تگ ها H2 و H6 لازم است به ترتیب در صفحات استفاده شوند.

استفاده حداقلی از جاوا اسکریپت برای بهتر و سریع تر لود شدن صفحات (به نیاز بستگی داره).

استفاده بهینه از کدهای HTML و CSS. در بسیاری از سایت ها دیده شده که نبود برخی کدها ایراد و مشکلی در کلیات کار به وجود نمی آورد.

طراحی ریسپانسیو صفحات برای سازگاری با تمامی دستگاه ها. کاربرها برای مشاهده سایت ما از دستگاه های مختلف با اندازه های تصویر متفاوت استفاده می کنند. سایت طراحی شده باید برای تمامی دستگاه ها به درستی نمایش داده شود.

پشتیبانی مناسب و مشاوره رایگان

خبر خوب این است که بسیاری از شرکت های طراحی سایت در ایران امکان مشاوره رایگان را به مشتریان بالقوه می دهند.

بهترین شرکت های سئو

با جلسه مشاوره رایگان (حضوری، تلفنی، پیام) شما این امکان را خواهید داشت تا متوجه شوید شرکت امکان طراحی و اجرای پروژه شما را خواهد داشت یا خیر.

ویژگی هست که توصیه می شود قبل از آغاز پروژه و ایجاد قرارداد از آن استفاده کنید. و هزینه ای نیز برای شما ندارد.

به طور متوسط، زمانی که شرکت یا گروهی پروژه طراحی سایت شما را تکمیل می کنند به مدت 6 ماه تا 1 سال پشتیبانی رایگان ارائه می کنند.

اما برای ماندگاری یک سایت، این مدت کافی نیست. وب سایت ایجاد شده باید همیشه پشتیبان داشته باشد. چون ممکن است صفحات جدیدی بخواهید ایجاد کنید و یا بخشی از صفحات را به درستی حذف کنید.

همچنین اگر با شرکتی همکاری کنید که خدمات سئو ارائه کند بهتر خواهد بود. چون سایت شما برای فروش و جذب مشتری باید توسط مشتریان بالقوه دیده شود.

دیده شدن در موتورهای جستجو و اصطلاحا ترافیک ارگانیک به وسیله تکنیک های سئو انجام می شود.

بسیاری از مجموعه ها خدمات طراحی سایت و سئو را توسط تیم های مجزا ارائه می کنند.

پیشنهاد می کنیم برای بهبود نمایش سایت خود در موتورهای جستجو از شرکت های سئو مشاوره بگیرید. در نت چین می توانید بهترین شرکت های سئو را با توجه به نظرات و تجربیات کاربران انتخاب نمائید.

در نت چین می توانید سایت های ایرانی را در دسته بندی های متنوعی پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم در این زمینه اطلاعات بیشتری درباره سایت های رپورتاژ آگهی، تولید محتوا، تبلیغات کلیکی، شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر کسب کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fs4OQsCy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
میلاد :
1 سال پیش
مطلب خوبی بود، ممنون از توضیحاتتون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه