دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

زمانی که قصد ساختن چیزی را دارید و می‌خواهید آن چیز بسیار واقعی به نظر برسد، باید بدانید که مردم انتظار دارند تا تغییرات ایجاد شده از سوی شما به واقعیت نزدیک باشد. چنانچه پیشینه تاریخی برند شما به 300 سال قبل باز می‌گردد، هیچ کس این سابقه تاریخی را انکار نخواهد کرد، اما مشکل زمانی بروز می‌کند که شما قصد دارید تغییراتی در وضع موجود ایجاد کنید.

ایده

در دهه 90 و 2000 میلادی، فروشگاه‌های بزرگ با ایجاد فضاهای شیشه‌ای بزرگی در سقف و بالای پله‌های برقی، ورود نور و هوای تازه را به درون ساختمان تسهیل می‌کردند و مشتریان از این طریق احساس می‌کردند که هوای تازه وارد ساختمان فروشگاه می‌شود. در سال 2007، فروشگاه Fortnum&Mason  که برندی قدیمی به‌شمار می‌رود، در سیصدمین سال تاسیس خود با ایجاد تغییراتی در طراحی ساختمان خود از مدل سایر فروشگاه‌ها در ایجاد تغییراتی در طراحی داخلی خود پیروی کرد.

اعمال تغییرات مذکور سبب شد تا  Fortnum‌&‌Mason شکایت‌های بسیاری از مشتریان خود دریافت کند.مشتریان این شرکت معتقد بودند که ساختمان این فروشگاه که به سبک معماری اصیل گرجی ساخته شده، کاملا تخریب شده و از بین رفته است. شرکت Fortnum & Mason در نامه‌ای که به مشتریان خود نوشت که ساختمان مذکور به سبک معماری جدید گرجی در سال 1920 میلادی ساخته شده و ساعتی که در قسمت جلوی ساختمان و در ورودی میدان پیکادلی لندن نصب شده در سال 1950 و توسط مالک آمریکایی این شرکت به نمای ساختمان اضافه شده است که این موضوع سبب تعجب مشتریان این شرکت شد.

بازسازی ساختمان Fortnum & Mason در قرن بیست و یکم گام مهم دیگری از سوی این شرکت در فرآیند بازسازی و بازطراحی فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان خود در طول 300 سال گذشته است. در طراحی جدید دکوراسیون این برند، طراحی سنتی آن را از طریق پایبندی به المان‌های اساسی آن حفظ کردند. طی 20 سال مشتریان به تدریج تغییرات اعمال شده را فراموش کرده و فکر می‌کنند که طراحی فعلی طرح اصیل و سنتی مورد استفاده Fortnum & Mason  است.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

*‌ یک شرکت تجاری با سابقه طولانی در حوزه فعالیت خود، هنگامی که می‌خواهد تغییرات وسیع و گسترده‌ای را اعمال کند، فرآیند مذکور باید به دقت و رعایت جزییات صورت پذیرد تا واکنش منفی مشتریان محافظه کار را درپی نداشته باشد.

*‌ اعمال تغییرات هرچقدر هم که کلیشه‌ای باشد، چنانچه به خوبی با هویت و پیشینه یک برند هماهنگ شده باشد از سوی دیگران پذیرفته خواهد شد.

*‌ اجازه ندهید که ارزش‌ها و سنت‌ها شما را از اعمال تغییرات لازم و ضروری بازدارد، بهتر است تناقض موجود میان حرکت از سوی سنت به مدرنیته را به خوبی مدیریت کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fZ0mF5Gp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه