یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

یکشنبه‌ های نرم‌ افزاری

7 سال پیش ( 1395/6/21 )
 

مدیریت و ویرایش عکس ها

Camera Bits Photo Mechanic که ویرایش پنجم آن به تازگی ارائه شده است نرم افزاری در زمینه مشاهده و مدیریت تصاویر است. این نرم افزار همانند نرم افزارهای محبوب مدیریت تصاویر مانند پیکاسا و... کار می کند با این تفاوت که مهم ترین ویژگی آن دارا بودن ابزارهای ویرایشی و سازماندهی تصاویر است.

 Camera Bits Photo Mechanic به صورت خودکار تمامی عکس های موجود در سیستم و هارددیسک را اسکن کرده و در بخش Library برای شما به نمایش می گذارد. در این بخش شما می توانید به سرعت تصاویر خود را مرور و آنها را سازماندهی کنید. علاوه بر این قابلیت تگ کردن عکس ها و ویرایش آنها در این نرم افزار جزو عواملی است که می تواند نظر شما را جلب کند.

ویژگی های نرم افزار Camera Bits Photo Mechanic:

- پشتیبانی از تمامی فرمت های تصویری محبوب

- وضوح کردن (شارپِن) عکس ها برای نمایش

- ایجاد لیبل های سفارشی

- تغییر رزولوشن فایل ها.

***

رمز گذاری اطلاعات

Symantec Encryption Desktop شامل مجموعه ای از نرم افزارهای رمزگذاری برای محافظت از اطلاعات مهم در ایمیل ها، پیام های فوری و روی دیسک ها یا حافظه های قابل حمل است. همان طور که می دانید این اطلاعات همیشه در خطر کشف شدن هستند. ایمیل ها و پیام های فوری ممکن است دچار مشکل شده یا به آدرس دیگری فرستاده شوند، لپ تاپ ها ممکن است به سادگی گم شوند وPC ها اغلب هدفی مناسب برای سرقت اطلاعات هستند.

امکانات نرم افزار دانلودSymantec Encryption Desktop

- محافظت از دیسک، حجم و فایل: Symantec Encryption Desktop شامل ابزاری برای رمزگذاری کل دیسک برای قفل کردن تمامی محتوای لپ تاپ ها، دسکتاپ ها، درایوهای اکسترنال یا درایوهای فلش USB شامل سکتورهای ناقص، سیستم و فایل های اضافی است. وارد کردن رمز عبور و تعیین اعتبار قبل از بوت و بارگذاری سیستم به این ترتیب ضروری بوده و اطلاعات شما از این طریق محافظت می شود. حجم ها و فایل ها نیز می توانند در یک لایه امنیتی دیگر محافظت شوند.

- محفظت از پیام های فوری:Symantec Encryption Desktop با رمزگذاری پیام های کوتاه بین کاربران نرم افزار AOL Instant Messenger معروف به AIM می تواند امنیت را برای این افراد فراهم کند. این نرم افزار دارای عملکردی نامحسوس است که نیازی به دستکاری توسط کاربر ندارد.

- گزینه های منعطف برای راه اندازی نرم افزار: Symantec Encryption Desktop می تواند به سرعت در حالت نرم افزار مستقل برای شرکت های کوچک یا برای کاربران مهم در شرکت های بزرگ نصب و مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که امنیت لازم برقرار شد، شرکت ها می توانند به سادگی کاربران موجود را بدون تغییردادن اعتبارنامه ها روی یک ساختار مرکزی مدیریت شده منتقل کرده و در صورت نیاز یک عملکرد رمزگذاری جدید روی آرایش های موجود اضافه کنند.

- پلتفرم رمزگذاری: PGP نرم افزارSymantec Encryption Desktop دارای یک فریم ورک رمزگذاری استراتژیک برای مدیریت کاربران مشترک و قوانین است. به عنوان یک نرم افزار که پلتفرم رمزگذاری PGP روی آن فعال شده است،Symantec Encryption Desktop قدرت نفوذ بین کاربران سرور عمومی PGP، کلید ها و قانون های اجباری را دارد.Symantec Encryption Desktop می تواند در ترکیبی با دیگر نرم افزارهای رمزگذاری PGP برای ایجاد لایه های امنیتی قدرتمندتر نیز استفاده شود.

***

حذف برنامه های نصب شده در سیستم

Advanced Uninstaller PRO نام نرم افزاری حرفه ای به منظور حذف برنامه های نصب شده روی سیستم به صورت کامل است. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای قرار داده شده و با چند کلیک قادرند برنامه هایی را که توسط قسمت Add/Removes Program قابل حذف نیست به صورت کامل حذف کرده و همچنین تمامی فایل های مربوط به این نرم افزار را از روی هارد شما پاکسازی کنند.

همچنین این نرم افزار تمامی کلید های موجود در رجیستری را که برنامه مورد نظر در حال حذف آن هستید را به صورت کامل پاکسازی می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Innovative Solutions است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lwKALtmr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه