پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
وزیر اطلاعات در مجلس خبر داد

گزارش حقوق های میلیونی به زودی اعلام می شود

8 سال پیش ( 1395/4/2 )
 

وزیر اطلاعات از اعلام گزارش در خصوص حقوق‌های میلیونی توسط وزارتخانه متبوعش و اعلام آن از طریق معاون اول رئیس‌جمهوری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمود علوی در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: گزارش وزارت اطلاعات در مورد حقوق‌های میلیونی در دست تهیه است که به‌زودی از طریق معاون اول رئیس‌جمهوری به مردم اعلام می‌شود.

گزارش حقوق های میلیونی به زودی اعلام می شود

وی افشای حقوق‌های کلان را موجب باز شدن دست دولت برای ورود به این معضل اقتصادی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی افزود: در پی افشا شدن حقوق‌های کلان، دست دولت برای پرداختن به آن باز شد. اگر دولت خود می‌خواست به این مسئله وارد شود می‌گفتند دولت به حساب‌های بانکی مردم سرک کشیده و وارد حوزه خصوصی افراد شده است، اما الحمدلله با این مسئله که افشا شد دست دولت برای برخورد باز شد و رئیس‌جمهوری به معاون اول خود دستور قاطع دادند و در پی آن جلساتی تشکیل شد، که به یاری پروردگار به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات متذکر شد: همانطور که در این دولت با اختلاس‌های 3000 میلیارد تومانی و 8000 میلیارد تومانی امثال بابک زنجانی و امثال او برخورد شد با حقوق‌های 234 میلیون تومانی و حقوق‌های کلان نیز برخورد خواهیم کرد.

وی خطاب به مردم گفت: این را بدانید که بنده وزیر هم یک بیستم این مبالغ را حقوق نمی‌گیرم.

فیش‌های حقوقی به ابزاری برای برخوردهای جناحی تبدیل شده است

دیروز همچنین حجت‌الاسلام والمسلیمن محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر از برخورد جناحی با مسئله فیش‌های حقوقی انتقاد کرد.

او با اشاره به افشای فیش‌های حقوقی گفت: فیش‌های حقوقی را سیاسی و جناحی نکنید و یک جناح فیش‌های حقوقی جناح مقابل را افشا نکند و بخواهد آن را بکوبد. این کار اخلاقی نیست و نامطلوب است. وی در پاسخ به پرسشی درباره فیش‌های حقوقی افشا شده برخی مدیران گفت: متأسفانه این فیش‌های حقوقی به ابزاری برای برخوردهای جناحی تبدیل شده است و دولت باید جدی برخورد کند. انتظار ما از رئیس جمهوری این است که همان‌گونه که وعده داده با مدیران اینچنینی برخورد شود. انتظار ما این است که چند تن از این افراد که مستندات محکمی درباره حقوق آنها وجود دارند، عزل شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uhdgi6nz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه