پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نزدیک به نیمی از شرکت های استفاده کننده از هوش مصنوعی، هدف خود را کاهش هزینه های پرسنلی اعلام می کنند. به نظر می رسد فناوری هوش مصنوعی در بخش تولید، رایج تر از بخش خدمات است.

با توجه به گزارش بانک فدرال ریچموند، بسیاری از کارگران نگران هستند که کارفرمایان شان، هوش مصنوعی را جایگزین آن ها کنند. در نظرسنجی اخیر از شرکت هایی که از اوایل سال 2022 در منطقه ریچموند از هوش مصنوعی استفاده می کنند، 45 درصد از آن ها گفته اند که وظایف و مسوولیت ها را به منظور کاهش هزینه های پرسنلی و کاری، هوشمندسازی کرده اند.

استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش هزینه های پرسنلی در بخش تولید

استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش هزینه های پرسنلی

گزارش منتشر شده ازطریق گزارش بانک فدرال ریچموند همچنین نشان می دهد که تقریباً همه شرکت ها از فناوری هوشمندسازی و خودکارسازی برای افزایش خروجی استفاده می کنند. «توماس بارکین»، رئیس بانک فدرال ریچموند می گوید: «با هوشمندسازی می توانیم شاهد افزایش بهره وری باشیم که شاید این موضوع با کمک هوش مصنوعی افزایش پیدا کند.»

دلایل استفاده شرکت ها از هوش مصنوعی از ژانویه 2022 شامل:

•    عدم دسترسی به کارگران با مهارت های لازم

•    کاهش هزینه های پرسنلی و کاری

•    بهبود خروجی فرآیندهای کسب و کار

•    افزایش تعداد و کیفیت خروجی کارکنان

داده های بانک فدرال دالاس نشان می دهد که در میان تقریباً 40 درصد از شرکت های تگزاس که اکنون از هوش مصنوعی استفاده می کنند، هوش مصنوعی تأثیر کمی بر اشتغال داشته است.

همچنین بر اساس نظرسنجی بانک فدرال ریچموند، هوش مصنوعی هنوز به تمام محیط های کاری وارد نشده است. حدود 46 درصد از شرکت ها در این نظرسنجی اعلام کردند که از این فناوری برای خودکارسازی وظایف استفاده می کنند. به نظر می رسد استفاده از هوش مصنوعی در بخش تولیدات رایج تر است و حدود 53 درصد از شرکت ها از این فناوری استفاده می کنند. این در حالی است که در شرکت های بخش خدمات، این عدد تنها 43 درصد است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qmOqqpxN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه