پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

علاقه مندان به قهوه می دانند که روش ها و دستگاه های مختلفی برای دم کردن قهوه وجود دارد، اما اگر بخواهید به یک طعم اصیل و نوستالژیک از قهوه دست یابید که همه عطر و بوی آن حفظ شود و مزه فوق العاده به آن ببخشد، نیازمند دستگاه قهوه ساز شنی خواهید بود. با توجه به اینکه این نوع دستگاه دم آوری قهوه را در مدت زمان بیشتری انجام می دهد، قطعاً مزه آن را به بهترین حالت در خواهد آورد، به همین دلیل است که شیفتگان قهوه دیگر کمتر به سراغ دستگاه هایی با قابلیت دم آوری قهوه فوری می روند.

قهوه سازهای شنی با قابلیت داغ کردن شن ها و آب و قهوه ای که در ظرف مسی قرار دارد آن را با حوصله و تمرکز عمل می آورند. در استفاده از قهوه ترک ساز باید صبور باشید، تنها در این صورت است که به طعمی بی نظیر دست خواهید یافت که فقط با یک بار چشیدن شیفته آن می شوید.

۱۰ تا از جدیدترین مدل های قهوه ساز شنی

حال ممکن است شما هم به فکر خرید قهوه ساز ترک باشید اما ندانید که دستگاه مورد نظر خود را از چه برند و شرکتی تهیه کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به شما یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین برندهای قهوه ساز موجود در بازار یعنی ehc را معرفی کنیم که محصولی از شرکت کیان تجهیز شینا بوده و در طی سال های متمادی از طریق جلب رضایت مشتریان اعتبار و اصالت خود را به اثبات رسانده است.

انواع مدل های قهوه ساز شنی

هرگاه برای خرید قهوه ترک ساز به فروشگاه های معتبر سراسر کشور مراجعه کنید، با مدل های متنوعی روبرو خواهید شد که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی است که در نهایت انتخاب و خرید را برای شما با یک چالش بزرگ مواجه می سازد. در هر صورت انتخاب از میان انبوه مدل های قهوه ساز ترک، کاری سخت به نظر می رسد که نیاز به آگاهی و اطلاعات بیشتر دارد. ما نیز برای اینکه شما انتخابی درست و رضایت بخش را تجربه کنید، ۱۰ تا از جدیدترین مدل های قهوه ساز شنی را در ادامه مطلب معرفی کرده ایم.

قهوه ساز شنی مدل مینی Coffeemaker x1min

در میان انواع مدل های قهوه ترک ساز مدل مینی آن نیز با طراحی منحصر به فرد و خاصی که دارد، دل همه علاقمندان قهوه را برده است. ابعاد و اندازه این نوع قهوه ساز، قرار گرفتن آن را در قسمت های مختلف محل کار و آشپزخانه ممکن می کند. دم کردن قهوه ترک با طعم و مزه ای فوق العاده لذیذ و اصیل با وجود چنین دستگاه کوچکی شگفت انگیز به نظر می رسد. همانطور که می دانید قهوه اصیل و کهن ترکی را با دم آوری در شن های بسیار داغ ارائه می کنند که این دستگاه انتظار مشتری را از این نظر به طور کامل برآورده نموده است. همه ما می دانیم که تهیه قهوه با دمای حدود ۱۸۰ درجه سانتیگراد امکان پذیر است، اما برای تهیه و ساخت این دستگاه المنت هایی استفاده شده که دما را تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد افزایش می دهد تا با داغ شدن شن ها عمل دم آوری قهوه شروع شود.

قهوه ساز شنی خانگی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های قهوه ترک ساز را می توان این مدل دانست چرا که شما نیز در خانه به یک دستگاه با کیفیت نیاز دارید تا بتواند قهوه خوش طعم و لذیذی برایتان دم آورد. این نوع دستگاه توانسته با قیمت مناسب و کمترین میزان مصرف انرژی یکی از محبوب ترین ها به حساب بیاید. نکته مهم در رابطه با جایگاه قرارگیری قهوه است که از جنس استیل بوده که ضد زنگ و با رنگی ثابت تهیه شده است. تعداد هیتر در این نوع دستگاه به یک و دو عدد می رسد و شما با وجود این هیترها و دکمه چرخان می توانید میزان حرارتی که به قهوه و شن ها اعمال می شود را تنظیم کنید.

از مزایای مهم این نوع دستگاه ابعاد و اندازه کوچک آن است که آن را می توانید به محل های مختلف حمل کرده و به راحتی در فضای کوچکی از خانه جای دهید. این مدل قهوه سازهای شنی را با نام Coffeemaker CR می شناسند.

قهوه ساز شنی خانگی

قهوه ساز شنی گرد

قهوه ساز شنی گرد مانند قهوه ترک ساز گرد گلد است با این تفاوت که دیگر برای ساخت بدنه آن از رنگ طلایی استفاده نشده است. ساخت این نوع دستگاه با طراحی خاص و دیزاین منحصر به فرد برای افرادی تهیه شده که علاقه ای به استفاده از دستگاه های طلایی رنگ ندارند. وزن این دستگاه نیز ۹ کیلوگرم بوده و دارای کیفیت و قابلیت های فوق العاده عالی است که از برق شهری استفاده می کند و دارای درجه، برای تنظیم دمای هیتر و المنت آن فراهم شده؛ شما نیز می توانید با خرید این دستگاه به طعم بی نظیر و اصیل قهوه ترک دست یابید.

قهوه ساز شنی گرد گلد

یکی دیگر از مدل های قهوه ترک ساز که خرید آن به شدت برای خانه و کافی شاپ ها توصیه می شود قهوه ساز ترک گرد گلد است. این مدل طراحی زیبایی دارد که به چشم سخت پسندان فوق العاده به نظر رسیده و دل همه را برده است. این نوع دستگاه گرد بوده و همانطور که از نام آن مشخص است، رنگی طلایی دارد. ابعاد کوچک و وزن ۹ کیلوگرمی آن، استفاده و قرارگیری آن در محل های مختلف را امکان پذیر ساخته، از این رو اگر به دنبال یک دستگاه قهوه ساز آن هم از نوع شنی با مدلی منحصر به فرد و متفاوت می گردید مدل CoffeemakerxLG را به شما پیشنهاد می کنیم.

قهوه ساز شنی Coffeemakerx12L

در نهایت دهمین مدلی که برای خرید قهوه ترک ساز به شما پیشنهاد می کنیم، مدل Coffeemakerx12L که طراحی متفاوتی نسبت به دیگر مدل ها برای آن در نظر گرفته شده و شما با مشاهده تصویر آن به طور کامل متوجه خواهید شد. این دستگاه گرد و هرمی نیست و ابعادی مستطیل دارد که در قسمت جلویی زاویه ای شیک و منحصر به فرد پیدا کرده است؛ از این رو اگر به دنبال یک مدل متفاوت و خاص هستید، این دستگاه به شما پیشنهاد می شود. وزن آن حدود ۱۰ کیلوگرم بوده و ابعاد متوسطی دارد که آن را نیز در آشپزخانه و کافه ها می توان قرار داد و از طعم بی نظیر قهوه اصیل ترکی لذت برد.

قهوه ساز شنی کلاسیک

اگر به دنبال یک قهوه ترک ساز فوق العاده عالی و با کیفیت می گردید، بدون شک ما به شما قهوه سازهای شنی کلاسیک را معرفی می کنیم که از جمله مدل های پرفروشی هستند که طعم و مزه واقعی و اصیل ترکی را به شما ارائه می کنند. از این مدل قهوه سازها در اکثر کافی شاپ ها استفاده می شود. شما نیز می توانید با خرید این دستگاه به تعداد مشتریان روزانه خود بیفزایید؛ چرا که میزان رضایت و طرفداران این نوع قهوه با این سبک و روش دم آوری بسیار زیاد است. هم اکنون اگر به فروشگاه های معتبر و نام آشنا مراجعه کنید و درخواست قهوه ساز ترک کلاسیک را داشته باشید آن را با نام و مدل Coffeemaker x2 Lg به شما ارائه می کنند. وزن این دستگاه حدود ۳۵ کیلوگرم تخمین زده شده که بیشتر برای مصارف رستوران ها و کافی شاپ ها کاربرد دارد.

قهوه ساز شنی کلاسیک

قهوه ساز شنی هرمی مینی

قهوه سازهای کوچک یا مینی همواره طرفداران خاص خود را دارند. در واقع وزن کم و ابعاد کوچک این دستگاه ها سبب شده که آنها را در مکان های مختلفی جای دهند؛ زیرا فضای زیادی اشغال نمی کند. این نوع مدل قهوه ترک ساز شنی هرمی مینی را با نام اختصاری Coffeemaker x1hr نیز می شناسند. پس اگر شما هم به دنبال یک دستگاه کوچک با زوایای هرمی و وزن کم می گردید، این گزینه بهترین انتخاب خواهد بود. وزن این دستگاه ۷ کیلوگرم است و در انواع مکان ها از جمله خانه، کافه، رستوران و محل کار نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قهوه ساز شنی هرمی گلد

اگر به دنبال یک دستگاه قهوه ترک ساز طلایی رنگ هستید که گرد نباشد، بدون شک قهوه ساز ترک هرمی گلد یا Coffee maker x1hr بهترین انتخاب است که می توانید در این زمینه داشته باشید. وزن ۷ کیلوگرمی و ابعاد کوچک این دستگاه باعث شده که طرفداران ویژه ای پیدا کند گذشته از این موضوع قیمت مناسب و کارایی بالا از دیگر مزایای خرید چنین دستگاهی است. وجود المنت های استاندارد برای تنظیم دمای مورد نظر، طرفداران این قهوه ساز را بیشتر کرده است؛ به طوری که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن قهوه ای با طعم فوق العاده به دست آورند.

قهوه ساز شنی مدل کلبه

همانطور که از نام این نوع قهوه ساز مشخص است طراحی و مدل آن شبیه یک کلبه بوده که از نظر زیبایی و خاص بودن حرف اول را می زند؛ گذشته از این موضوع قهوه ترک ساز مدل کلبه را با نام Coffeemaker X2 در بازار به فروش می رسانند. توجه داشته باشید که این مدل دستگاه ابعاد بزرگی داشته و فضای بیشتری را اشغال می کند، به همین دلیل شما نمی توانید آن را در خانه استفاده کنید؛ اما خرید این دستگاه در مکان هایی که تقاضای قهوه زیاد است مثل کافی بارها یا در گوشه و کنار خیابان های پر ترددی که مردم آن مصرف قهوه ترک را جزئی از روتین روزانه خود قرار داده اند، بسیار هوشمندانه و پرسود به نظر می رسد. تهیه و ارائه فنجان های متعدد قهوه ترک با استفاده از این دستگاه به راحتی امکان پذیر است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. وزن این دستگاه نیز حدوداً ۷۵ کیلوگرم است.

قهوه ساز شنی هرمی

مدل دیگری از قهوه ترک سازهای موجود در بازار با عنوان قهوه سازهای شنی هرمی شناخته می شوند که در طراحی و ساخت آنها زوایایی در نظر گرفته شده که شبیه به هرم است و به همین دلیل این نام را بر روی آن گذاشته اند. با وجود یک گودی در وسط این هرم و وجود میزان معینی شن که در زیر آن المنت ها و هیتر قرار داده شده اند، گرما به شن ها منتقل می شود و شن ها نیز بعد از داغ شدن حرارت را به آب و قهوه موجود در ظرف انتقال می دهند. در نهایت همه این قطعات و تجهیزات کمک می کنند تا قهوه خوش طعم و لذیذ با اصالت ترکی به دست آورید.

قهوه ساز شنی هرمی

خرید جدیدترین مدل های قهوه ساز شنی

ما متفاوت ترین و بهترین مدل های قهوه ترک ساز را به شما معرفی کردیم تا در این زمینه با آگاهی کامل و متناسب با سلیقه خود پیش روید و انتخابی درست را تجربه کنید. همه مدل های معرفی شده از برند ehc هستند که توسط شرکت کیان تجهیز شینا ارائه می شوند و دارای نشان استاندارد بین المللی و کیفیت بسیار بالایی هستند. شرکت کیان تجهیز شینا توانسته با در نظر گرفتن طراحی های خاص و متنوع متناسب با سلیقه مشتریان بسیار زیادی پیش رود. گذشته از این موضوع، در نظر گرفتن ابعاد و اندازه های مختلف برای ارائه چنین مدل هایی سبب شده که نه تنها برای مصارف خانگی بلکه برای محیط های بزرگتر با حجم و ظرفیت بیشتر نیز مورد استفاده قرار گیرند.

نتیجه گیری

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت اکنون دیگر تصمیم گیری و خرید برایتان ساده تر شده است. جهت دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر در رابطه با هر یک از مدل های ذکر شده می توانید با ورود به سایت و دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق کارشناسان مجموعه خرید خود را انجام دهید و همچنین امکان استعلام قیمت نیز وجود دارد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Mf62qPvI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه