جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گرد و غبار در نیمی از ایران

8 سال پیش ( 1395/3/19 )
 

براساس تحلیل داده‌های هواشناسی، با تشکیل متناوب توده گرد و خاک روی کشور عراق و انتقال آن به آسمان ایران در بخش‌هایی از نیمه غربی کشور، مرکز و تهران پدیده گرد و خاک سبب کاهش دید افقی وکیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

گرد و غبار در نیمی از ایران

به گزارش ایرنا، با گذر موج تراز میانی جو امروز هم چون روز گذشته در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور شاهد رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گرد و خاک موقتی خواهیم بود.

از بعد از ظهر امروز با شمالی شدن جریان‌های جوی در سواحل دریای خزر و شهرهای شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد در این مناطق پیش‌بینی می‌شود. سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده است امروز گرد و غبار و کاهش دید افقی هوا در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، همدان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم و سمنان سبب کاهش کیفیت هوا در این استان‌ها خواهد شد.

در این روز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی دراستان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، گیلان، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، شرق مازندران و گلستان دور از انتظار نیست و در این شرایط با احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی و موقت به‌ویژه در مناطق کوهستانی و دره‌های پرشیب هموطنان برای جلوگیری از خسارات احتمالی احتیاط‌های لازم را به عمل آورند.

برای امروز همچنین خلیج‌فارس، تنگه هرمز و بخش‌های شرقی سواحل دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواجی پیش‌بینی شده است، توصیه شده است تا تمهیدات لازم جهت تردد ایمن قایق‌های تفریحی و شناورهای سبک در مناطق به عمل آید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fJEmlMng
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه