چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گردشگری یا همان صادرات نامرئی، یکی از بهترین منابع کسب درآمد برای کشورهایی است که قصد دارند صادرات غیرنفتی را توسعه دهند. ایران نیز با توجه به کاهش وابستگی به درآمد نفتی، باید به این موضوع نگاهی جدی داشته باشد.

 

بر این اساس، رییس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه سقوط قیمت نفت فرصتی است تا شاید با تکیه حداقلی بر زیرساخت‌های موجود به رشد صادرات غیرنفتی بپردازیم، تاکید کرد: یکی از ابزارهای افزایش صادرات غیرنفتی جذب گردشگر است که باید در این زمینه سرمایه‌گذاری لازم انجام شود. زیرا توسعه گردشگری یکی از بهترین ابزارها برای پیشرفت کشور و رسیدن به برنامه‌های چشم‌انداز 20 ساله و برنامه‌ پنجم توسعه است. 

خبر خوب این است که در بخش گردشگری با کمترین سرمایه‌گذاری بیشترین بازدهی را خواهیم داشت و بهتر است که در این راستا تصمیمات مناسبی اتخاذ شود. بنابراین خیال سرمایه‌گذاران برای کسب وکار در این زمینه راحت باشد، زیرا گردشگری در هر بخشی که باشد پرسود و پربازده است. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LiVqe0KY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه