مك دونالد با همكاری McCain Foods، شركت فیلمسازی Dreamworks، فیسبوك، گوگل و برگركینگ با پخش یك فیلم جدید به نام «نشانهها» روز جهانی صلح را گرامی داشت. با مشاركت برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد و یك تیم در آژانس تبلیغاتی TBWA/Chiat/Day NY این كمپین 24 ساعته در پی افزایش بودجه برای كمك به افرادی است كه تحت تاثیر بحران پناهندگان قرار گرفتهاند.
به گزارش امبیای نیوز، برای تحقق این تصمیم، كسب و كارهای همكار رسانه مخصوص به خود را در 38 كشور جهان به كمپین فوق اختصاص خواهند داد كه شامل اقدام در حوزه رسانههای اجتماعی و حمل هشتگ #PeaceDay به منظور بالا بردن میزان آگاهی افراد در حد امكان میشود. به گفته ارتارین كازین، مدیر اجرایی برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد، امروزه بحث درباره مردمی است كه با ملیتها و فرهنگهای گوناگون به ایجاد جهانی عاری از گرسنگی و سرشار از صلح میاندیشند. پول جمعآوری شده حاصل از انجام این كار صرف كمك به قربانیان جنگ در سوریه، سودان جنوبی و یمن خواهد شد.