دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گجت هایی که آینده را در دست می گیرند

7 سال پیش ( 1395/5/6 )
پدیدآورنده : رویا پاک سرشت  

هر سال تعدادی از جدیدترین و عجیب ترین های دنیای تکنولوژی و فناوری در گردهمایی های  مختلف فناوری در معرض بازدید عمومی قرار می گیرد. گستره اقلام ارائه شده در این گردهمایی ها بسیار وسیع است و از ابزارهای خانگی و ساده تا انواع و اقسام گجت ها و کنسول های بازی را شامل می شود.

با توجه به تنوع بالای محصولات ارائه شده در نمایشگاه های فناوری، انتخاب چند محصول برتر کاری دشوار است. با این حال نگاهی داریم به تعدادی از این محصولات که فناوری استفاده شده از آنها می تواند در سال های آینده تحول بزرگی در زندگی انسان ها ایجاد کنند.

Digitsole Smartshoe

کفش های هوشمند از جمله محصولاتی هستند که این روزها طرفدارانی پر شمار به خود اختصاص داده اند؛ کفش هایی که هر یک با قابلیت های ویژه خود تلاش دارند خریداران خود را افزایش دهند. Digitsole یک کفش هوشمند ویژه است که هم اندرویدی ها و هم آی اواس بازها را پشتیبانی می کند.

سفت شدن بند کفش به طور خودکار، گرم کردن انگشتان در مواقع سرما، جذب شوک های محیطی  (کاهش حس پستی و بلندی های آزار دهنده مسیر پیاده روی) و شمارنده کالری از جمله قابلیت های ویژه این کفش هوشمند است که به واسطه بلوتوث می تواند تمامی اطلاعات حرکتی کاربر را به گوشی همراه ارسال و برنامه ورزشی منظمی ایجاد کند.

Vuze virtual reality camera

برخی از افراد عادت دارند برای سرگرمی هنگام گردش های خارج شهر، شکار و. . . از دوربین های مختلف برای بهتر دیدن مناظر کمک بگیرند. این روزها که بازار هدست های واقعیت مجازی داغ است، دوربین های عادی نیز جای خود را به دوربین های واقعیت مجازی داده اند.

vuze دوربینی با دو لنز مجزا است که زاویه دیدی کامل و همه جانبه در اختیار کاربران قرار می دهد. قیمت تقریبی این دوربین 1000 دلار است، اگرچه احتمال کاهش این قیمت نیز وجود دارد.

Chipolo

Chipolo یک ردیاب بلوتوثی منحصر به فرد است که مشکل گم کردن گوشی هوشمندتان را به طور کامل حل می کند.

در نگاه اول chipolo یک جاکلیدی ساده و عادی به نظر می رسد اما این جاکلیدی مجهز به نوعی ردیاب بلوتوثی است که به تلفن همراه شما متصل می شود و هنگامی که گوشی خود را گم کرده اید با اتصال بلوتوثی به تلفن همراه، زنگ تلفن را به صدا در می آورد، به این ترتیب گوشی شما در هر حالتی به سرعت پیدا می شود. این ردیاب جالب با قیمت حدودی 30 دلار به فروش می رسد.

Polar Balance

رسیدن به تناسب اندام و سلامت جسمانی موضوع است که برای بسیاری از افراد حایز اهمیت است. روش های مختلف کاهش وزن از انواع جراحی ها تا ورزش ها و رژیم های غذایی به عنوان راه حل های معمول توسط اشخاص استفاده می شوند. در این میان داشتن یک برنامه مؤثر برای کاهش وزن و اراده کافی نیز اهمیت زیادی دارد.

polar balance یک سیستم تمام عیار حمایتی و هوشمند است که به افرادکمک می کند در مسیر کاهش وزن موفق تر عمل کنند. در شروع کار، با وارد کردن وزن خود یک برنامه ترکیبی دریافت خواهید کرد و سپس به طور منظم از برنامه های ردیابی مسیر کاهش وزن، ایجاد تعادل در رژیم غذایی، نظرات دیگر کاربران برنامه و. . . استفاده خواهید کرد.

این مجموعه شامل یک ترازو و دستبند هوشمند است که با کمک بلوتوث به انواع تبلت یا تلفن های همراه متصل می شود و با کمک اپلیکیشن آنلاین خود، به مدیریت وزن افراد کمک می کند.

Faraday Future FFZER01

علاقه مندان به صنعت خودرو سازی و ماشین بازها، می دانند که دنیای خودروسازی در حال تغییر و تحولات آشکاری است. درواقع بسیاری از شرکت های خودروسازی بزرگ تلاش دارند تا میزان وابستگی خود به سوخت های فسیلی را کاهش داده و انرژی های پاک را جایگزین کنند.

FTZER01 خودرویی تمام الکترونیک است که از(ph1. 000  (kw 745 انرژی تغذیه می شود و صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را زیر 3 ثانیه پر می کند، اگرچه شرکت سازنده این خودرو وعده هایی مبنی بر ارتقای سرعت تا 320 کیلومتر بر ساعت داده است. این خودرو با ظاهر زیبا و قابلیت های مناسب خود نظر بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه ces 2016 را جلب کرد.

Akoustic Arts A

بسیاری از افراد به گوش دادن موسیقی علاقه زیادی دارند و به همین سبب به طور مداوم از هندزفری ها استفاده می کنند، اما پزشکان بارها در خصوص مضرات استفاده مداوم از هندزفری هشدار داده اند. از سوی دیگر، گوش دادن به موسیقی در میان سروصداهای محیطی بدون هندزفری هم چندان لذت بخش نیست.

acoustic art a یک راه حل شگفت انگیز است که با قدرت جادویی خود نه تنها فضایی آکوستیک  (بی صدا) برای کاربر ایجاد می کند، بلکه لذت شنیدن موسیقی در آرامش و بدون لزوم استفاده از هندزفری را نیز به وی تقدیم می کند. این دستگاه قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به انواع رایانه و تلفن های همراه را داراست.

منبع : mybroadband. co. za
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EpiklC0z
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه