دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گجت هایی برای دانشجویان

7 سال پیش ( 1395/5/11 )
پدیدآورنده : رویا پاک سرشت  

یادداشت برداری از سخنان اساتید و معلم ها به کمک کاغذ و قلم، به حافظه سپردن آنی، یادگیری سرکلاس و بسیاری از روش هایی که دانش آموزان نسل های گذشته برای کسب نمره های بهتر اتخاذ می کردند، اکنون چندان مرسوم نیست، چراکه پیشرفت تکنولوژی راه را برای یادگیری هرچه بهتر هموار کرده است. برخی گجت های هوشمند نیز به طور اختصاصی در این زمینه طراحی شده اند.

Sony Reader Touch Edition

دستگاه های کتابخوان الکترونیک در انواع و اقسام مختلف، مدت هاست کـه بـرای کاربـران شناخته شده است . یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع کتابخوان های الکترونیک به شرکت مشهور سونی تعلق دارد. این کتابخوان، با قیمتی در حدود 300دلار به فروش می رسد، اگرچه ارزش واقعی این دستگاه چیزی بسیار فراتر است، چرا که تا یک میلیون کتاب رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد.

همچنین با اتصال به فروشگاه های کتاب الکترونیک سونی می توان این دامنه کتابخوانی را وسعت قابل ملاحظه ای بخشید. این دستگاه برای دانشجویان و دانش آموزان اهل پژوهش و مطالعه بسیار با ارزش است.

Livescribe Pulse

این یک پلتفرم محاسباتی مبتنی بر کاغذ است که هر آنچه تدوین کرده اید بر صفحه مانیتور شما آپلود می کند، اما این قابلیت اسکن نوشته ها به واسطه قلم هوشمند، تنها نکته مهم در مورد livescribe نیست.

در واقع قابلیت ضبط صداها تا  GB 2 (حدود 200 ساعت) و به اشتراک گذاری این تصاویر و صداها از طریق سیستم های پیام رسان تلفن همراه یا پست الکترونیک قابلیت مهم دیگری است که کمک می کند هیچ دانش آموز و دانشجویی نتواند به بهانه نداشتن جزوه، از زیر بار درس خواندن فرار کند.

Digimemo notepad

بسیاری از دانش آموزان به یادداشت برداری عادت دارند و از طریق مرور جزوه های ثبت شده در کلاس، بهتر متوجه مباحث تدریس شده خواهند شد، در عین حال نمی خواهند یک سیستم تمام عیار و گران قیمت همچون  livescribe خریداری کنند.بنابراین digimemo گزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای این دسته دانش آموزان است که با کمک قلم الکترونیک خود نسخه هایی دیجیتال از یادداشت های دانش آموزان خلق می کند.

 Aerielle i2i streem

اگرچه ضبط صداهای کلاس با کیفیت مطلوب اهمیت زیادی دارد اما چگونه شنیدن آنها هم مهم است. i2i streem یک بلندگوی انتقالی است که فایل های صوتی ضبط شده را با بالاترین کیفیت از طریق بلندگوهای استریو برای شما پخش می کند. افزون بر این، فایل ها را از رایانه و تبلت به هدفون انتقال می دهد تا در طول شب مزاحم استراحت سایر اعضای خانواده نباشید و به طور انفرادی به صداها گوش دهید.

  3M MPro pocket projector

ویدئو پروژکتورها به ویژه در محیط دانشگاهی اغلب برای ارائه کنفرانس ها و دفاع از تز و پایان نامه یا به عنوان بخشی از روش تدریس به کار می روند. برخی از دانشجویان هنگام ارائه کنفرانس تمرکز خود را به خاطر نور شدید ویدئو پروژکتور از دست می دهند و تسلط کامل نخواهند داشت.

3  M projector یک پروژکتور جیبی، سبک وزن و شگفت انگیز است که با قرار گرفتن روی هر سطح صافی به خوبی زاویه دید افراد را پوشش می دهد و در عین حال آسیبی به چشم افراد وارد نمی کند. قابلیت حمل آسان و استفاده ساده، از مزیت های این پروژکتور هستند.

I-TECH Virtual laser keyboard

بسیاری از دانشجویان عادت دارند در محیط دانشگاه رایانه و تبلت خود را همراه داشته باشند تا به طور مستقیم به تایپ اطلاعات و موارد ارائه شده در کلاس بپردازند. اما در شرایطی که استاد عادت دارد فضای کلاس را کم نور کرده و از طریق ویدئو پروژکتور یا انواع پاورپوینت و صفحه های نمایش تدریس کند، وضعیت برای تایپ کردن کمی سخت می شود.

صفحه کلید لیزری یک راه حل ساده برای حل این مشکل است. این صفحه کلید لیزری که با اتصال به تلفن همراه هوشمند روی سطوح صاف و در تاریکی و فضاهای کم نور ظاهر می شود، کمک می کند افراد به سادگی و بدون نیاز به حمل و نقل کیبوردهای سنتی و سنگین وزن، موارد مورد نظر خود را به سرعت یادداشت کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vKI0smAp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه