پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در صفحه سرمایه‌گذاری همواره فرصت‌های بکر در حوزه فرآورده‌ها و صنایع معدنی مورد توجه بوده و بارها در همین ستون شهرها و مکان‌های بالقوه برای سرمایه‌گذاری را معرفی کرده‌ایم، امروز اما خبر خوشی برای سرمایه‌گذاران بالقوه در این حوزه داریم که به خوبی می‌تواند محرک اصلی برای شروع کار باشد. محمدرضا مزرعه شاهی، مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی گفت: برای حمایت از سرمایه‌گذاری در طرح‌های فرآوری مواد معدنی و کسب ارزش افزوده بالاتر از مواد خام، به طرح‌های فرآوری مواد معدنی طبق شرایطی یارانه پرداخت می‌شود.

3153623613512352362464643343473457

وی ادامه داد: در این مصوبه گروه‌های معدنی به سه بخش تقسیم شده‌اند و میزان یارانه اولیه برای هر یک از طرح‌های فرآوری مواد معدنی بین دو تا شش درصد است اما درصورتی‌که در مناطق کم برخوردار اجرا شوند دو واحد درصد بیش از سایر بخش‌ها یارانه دریافت می‌کنند. مزرعه شاهی خاطرنشان کرد: برای فعالان معدنی که اقساط بانکی آنها در طول یک‌سال به‌صورت متناوب یا متوالی معوق نشده باشد نیز دو واحد درصد یارانه بیشتر اعطا می‌شود.

ما هم در این کلاف پیشنهاد می‌دهیم، اگر تاکنون قصد سرمایه‌گذاری در این حوزه را داشته‌اید اما شرایط برای‌تان مطلوب نبوده با دریافت سقف پرداخت یارانه 10 درصدی محرک فعالی برای شروع خواهید داشت، در عمل می‌توان گفت ایمیدرو این طرح را برای ایجاد تحرک در بخش معدن به اجرا گذاشته است و هدف از اجرای این طرح، تشویق کارآفرینان به سرمایه‌گذاری در زمینه فرآوری موادمعدنی و ایجاد تحرک اقتصادی در بخش معدن به‌ویژه مناطق کم برخوردار است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FSLyiUgA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه