پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کشتی سازی برای گردشگری

9 سال پیش ( 1393/12/2 )
 

ایران یکی از کشورهایی است که همواره جاذبه‌های توریستی بسیاری را در خود داشته و دارد اما در برخی از مناطق آنچنان که باید به این جاذبه‌ها توجه نشده و نیاز به همکاری سازمان‌های دولتی با بخش‌خصوصی است تا بتوان این جاذبه‌ها را آن چنان که درخور است نشان داد. در این خصوص در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از صنایع دریایی شهید تمجیدی بر همکاری‌های مشترک به منظور توسعه گردشگری دریایی در دریای خزر تاکید شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در جریان این بازدید ظرفیت‌های مجتمع کشتی‌سازی شهید‌تمجیدی را بسیار خوب ارزیابی و اظهارکرد: با عنایت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود می‌توان طرح‌های مشترکی در منطقه همچون ساخت اسکله مارینا با همکاری بخش خصوصی اجرا کرد تا زمینه تحقق برنامه راهبردی این سازمان مبنی بر راه‌اندازی مسیر گردشگری دریایی میان بنادر ایران در دریای خزر را مهیا کرد.

مسرور با بیان اینکه در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و توانمندی‌های صنعت گردشگری برنامه‌های متعددی را در دست اقدام داریم، افزود: صنایع دریایی شهید‌تمجیدی می‌تواند از میزبانی منطقه آزاد انزلی از اجلاس اتاق‌های بازرگانی حوزه خزر که اردیبهشت ماه سال آینده در این منطقه برگزار می‌شود جهت معرفی ظرفیت‌های خود در حوزه طراحی و ساخت کشتی به فعالان اقتصادی و بازرگانان کشورهای حاشیه دریای خزر بهره‌مند شود.

ناخدا قلیزاده، مدیر مجتمع صنایع دریایی شهید تمجیدی در این دیدار از توسعه حوزه فعالیت این مجموعه از کشتی‌سازی نظامی به تجاری و گردشگری با توجه به ظرفیت‌ها و نیروی انسانی متخصص در مجموعه تحت مدیریت خود خبر داد و افزود: آمادگی خود را برای همکاری در زمینه‌های طراحی، ساخت و تعمیر شناورها و اسکله‌های دریایی و به همراه ارائه خدمات فنی- مهندسی اعلام و پیشنهاد می‌کنیم سال آینده همایش توسعه سرمایه‌گذاری دریایی در کشورهای حاشیه دریای خزر را در آن منطقه برگزار کنیم. ما هم در این کلاف به شما پیشنهاد می‌دهیم برای سرمایه‌گذاری در موارد گفته شده و همچنین توسعه گردشگری منطقه اقدام کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ouGzRDwA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه