دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

قرار دادن تاریخچه یک شرکت تجاری در وب‌سایت آن ایده بسیار مناسبی است اما شما نمی‌توانید تمام مطالب موجود را در وب‌سایت خود قرار داده و مطالب مفصلی از تاریخ شرکت خود را به بازدید‌کنندگان ارائه کنید. همچنین مطالب نوشته شده در رابطه با شرکت شما و تاریخ آن در اینترنت هرگز دقیق و بدون اشکال نبوده و شما را راضی نخواهد کرد. حتی اگر آنقدر شناخته شده نیستید که بتوانید یک صفحه مخصوص به خود در وب‌سایت ویکی‌پدیا داشته باشید، دست به کار شده و داستان خودتان را بنویسید.

ایده

چنانچه فکر می‌کنید داستان برند شما از جذابیت لازم برخوردار است یا موضوعات جالب، رازهای پنهان و توصیه‌های مفیدی دارید که ممکن است برای دیگران جذاب باشد، بهتر است قلم به دست بگیرید و داستان خود را یا به‌صورت کتاب منتشر کنید یا آن را در قالب فایلی جهت دانلود در دسترس مخاطبان خود قرار دهید. رستوران‌ها و سرآشپز‌ها عموما کتاب دستورات آشپزی خود را منتشر می‌کنند که این موضوع سبب تقویت هویت برند آنها در سراسر جهان می‌شود.

کارآفرینان اغلب کتابی در رابطه با بیوگرافی خود منتشر می‌کنند، حتی شرکت‌های تجاری شکست خورده نیز بعضا به انتشار داستان‌های خود می‌پردازند که این موضوع می‌تواند برای کسانی که قصد تاسیس یک شرکت تجاری یا یک استارتاپ را دارند بسیار آموزنده و مفید باشد. خواندن این کتاب‌ها و درس گرفتن از اشتباهات دیگران می‌تواند احتمال موفقیت سایرین را افزایش دهد.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

* آیا می‌توانید بنویسید؟ وقت کافی را برای این کار در اختیار دارید؟در حال حاضر کتاب‌های بسیاری با موضوعات تجارت توسط نویسندگان حرفه‌ای یا روزنامه‌نگاران به رشته تحریر درآمده است. این افراد اغلب از طریق بخش روابط عمومی شرکت‌های تجاری استخدام می‌شوند تا کتاب مورد نظرشان را بنویسند.

* کتاب کاغذی را ترجیح می‌دهید یا الکترونیکی؟ اگر قصد دارید کتاب خود را به دوستان و مشتریان‌تان هدیه دهید یا بازار هدف شما از قدمت بسیاری برخوردار است، از نسخه چاپی استفاده کنید.اما فراموش نکنید که بازار کتاب‌های الکترونیکی رو به گسترش بوده و انتشار کتاب به‌صورت الکترونیکی شما را در جایگاهی متمایز نسبت به سایرین قرار می‌دهد.

* افرادی که به دنبال چاپ کتاب خود هستند گزینه‌های بسیاری را پیش رو دارند. چنانچه شما با یک ناشر در ارتباط هستید سهم کمتری از درآمد کتاب نصیب شما می‌شود اما امور مربوط به تولید، بازاریابی و فروش برعهده ناشری است که با آن کار می‌کنید.

گزینه دیگری که در دسترس است انتشار کتاب توسط نویسنده آن است، در این شرایط کنترل تمام درآمدهای مربوط به فروش کتاب در اختیار نویسنده خواهد بود. چنانچه شما گزینه دوم را انتخاب کنید، کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و ممکن است به شبکه توزیع مورد نیازتان نیز دسترسی نداشته باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hzpfix6e
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه