یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بورس لندن رقیبی جدید را از 28 خرداد در کنار خود، خواهد دید. به گزارش سنا، در شهر لندن و در نزدیکی بزرگ‌ترین منطقه و مرکز مالی اروپا، بورس لندن شاهد رقیبی جدید خواهد بود، رقیبی که در آن سهام معامله نمی‌شود و تنها محلی برای رفع خستگی سهامداران و سرمایه‌گذاران است. براساس این گزارش، کافه‌ای نزدیک به بورس لندن به‌عنوان Reserve Bar Stock Exchange فعالیت خود را از 28 خردادماه (18 ژوئن) آغاز خواهد کرد که قیمت‌گذاری عجیبی برای محصولات خود دارد.

357240934693573513 7

در این کافه که در خیابان Gresham واقع است، از ساعت 17 تا 2 بامداد در روزهای هفته و از ساعت 17 تا 3 بامداد در روزهای تعطیل فعالیت می‌کند و قیمت محصولات آن نسبت به تقاضا و عرضه تعیین می‌شود. بر این اساس، قیمت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هایی که طرفدار بیشتری دارد و تقاضا برای آن زیاد است، گران‌تر و آنهایی که تقاضا برای آنها کمتر است، ارزان‌تر هستند. این کافه با خلاقیت عده‌ای از دانشجویان لندن اداره می‌شود و در منوی آن، خدماتی به نام خدمات Exchange ارائه می‌شود که پیشنهادات جالب و تخفیفات هیجان‌‌انگیزی در آن وجود دارد.

این کافه که در مرکز مالی یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای اروپا قرار دارد، نشان می‌دهد که مردمانی که تمام ساعات کاری، چشم به بازار دارند پس از ساعات کاری نیز می‌توانند برای مخارج خود برنامه‌ریزی کنند یا خیر. خرید به‌موقع و در زمان مناسب از این کافه به منزله این است که مشتریان از زمان و موقعیت به نحوه کافی استفاده برده‌اند و به این ترتیب به دلیل تیزهوشی مشتریان، محصولات درخواستی آنها به نصف قیمت عرضه می‌شود.

این کافه نخستین کافه در لندن است که شما می‌توانید با مدیریت و دانش خود، هزینه خود را برای مواد خوراکی و نوشیدنی کاهش دهید. البته خطراتی نیز شامل کسانی می‌شود که بدون آگاهی از زمان و موقعیت خرید، مواد خوراکی موردنظر خود را خریداری می‌کنند و به این دلیل هزینه بیشتری را باید پرداخت کنند. در این میان مشتریانی که زمان و موقعیت را درک و بیشتر خریداری کنند، خدمات اضافه‌ای دریافت می‌کنند و به مشتریان ستاره‌دار تبدیل می‌شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/c9C6VUqx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه