جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
با حضور شرکت‌های پذیرفته شده در بورس برگزار شد

کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه

8 سال پیش ( 1394/10/9 )
 

سنا - کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه، برای شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران برگزار شد.کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه در تهران و مشهد، سال گذشته حدود 1000 ساعت برگزار و در دور جدید در سال جاری این کارگاه برای صنایع خودرو و سیمان، در سطح مدیر عامل و اعضای هیات‌مدیره، معاون مالی و مدیر مالی و مدیرانی از واحد حسابرسی داخلی تشکیل شد.

سرفصل مطالب مطرح شده در این کارگاه شامل: قانون تجارت، قانون بازار اوراق بهادار، قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید و دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، دستورالعمل انضباطی ناشران پذیرفته شده در بورس، دستورالعمل پذیرش و سایر دستورالعمل‌ها و مقرراتی است که مستقیما با حضور شرکت‌ها در بورس ارتباط دارد.

هدف از برگزاری کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات بازار سرمایه، مرور مجدد قوانین و مقررات، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ناظر بر فعالیت‌های مدیران شرکت‌هاست. همچنین فرآیندهای اجرایی تامین مالی نیز در کارگاه بررسی می‌شود. نشست اخیر با همکاری اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار بدهی، مدیریت پیگیری امور تخلفات و با حضور کارشناس صنعت مربوط به آن از سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rW4L0sqF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه