پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پیش‌بینی ادامه روند صعودی بورس

9 سال پیش ( 1394/1/17 )
پدیدآورنده : علی اسلامی بیدگلی  

خوشبختانه بازار سهام انتظارات مردم را در هفته دوم معاملاتی فروردین‌ماه برآورده کرد و به نظر می‌رسد نتیجه مذاکرات هسته‌ای با تلاش مسئولان کشور بر وفق مراد بازار بوده است. در عین حال حجم معاملات بسیار قابل توجه بود و به‌رغم پیش‌بینی برخی کارشناسان مبنی بر عدم عرضه مناسب، عرضه‌ها معقول بود. با این اتفاق در عرصه سیاسی و همچنین اقتصادی، شاهد ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قابل توجهی در بازار سرمایه ایران خواهیم بود.

 

بدیهی است که در صورت ورود سرمایه‌گذاران خارجی باید صنایع مختلف را بازنگری و بررسی مجدد کنیم ولی به نظر می‌رسد که صنایع معدنی و پتروشیمی مورد استقبال سرمایه‌گذاران خارجی قرار گیرد. به‌طورکلی روند بازار روند صعودی خواهد بود، در نتیجه برای هفته جاری و اوایل هفته آتی روند صعودی پیش‌بینی می‌شود. با حصول این توافق سیاسی ریسک سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کاهش پیدا کرده و با ورود جریانات نقدی توسط سرمایه‌گذاران خرد و اشخاص حقوقی به بازار سرمایه مواجه خواهیم شد که به این ترتیب حجم تقاضا افزایش می‌یابد و شاهد رونق در بازار سرمایه خواهیم شد.

در بلند‌مدت انتظار داریم با رفع محدودیت‌ها، حجم مبادلات و تولید بنگاه‌های موجود در بورس افزایش پیدا کند و طبیعتا انتظار رشد درآمد در این بنگاه‌ها را داریم، به این ترتیب، در زمانی که انتظار رشد وجود دارد افزایش قیمت سهام هم انتظار می‌رود.

* رییس هیات مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی

منبع : ایرنا
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WQF3gKEz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه