پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کلاف دوم امروز هم بی‌ربط با کلاف اول نیست. در خبر‌ها آمده اولین جشنواره تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته 22 مهر ماه در کرمان برگزار خواهد شد. این جشنواره با همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته استان برگزارمی‌شود.
در همین زمینه عباس قوام، رئیس دانشگاه پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: این جشنواره ارتباط چند سویه‌ای را بین مخترعان، تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران، متخصصان و شرکت‌های دانش بنیان برقرار خواهد کرد و تلاش خواهد شد تا شبکه ارتباطی منسجم و مستحکمی با هدف شناسایی دستاوردهای بخش علمی و پژوهشی و معرفی آنها به سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین بخش صنعتی و خدماتی کشور به منظور پاسخگویی به نیازهای این بخش برقرار شود.

3151312513562362351351352326

قوام، تلاش برای جذب نیازهای تکنولوژیکی سازمان‌ها و صنایع و ارائه آنها به صاحبان فکر و اندیشه به منظور جهت دهی به ایده‌ها، طرح‌ها و اختراعات تولیدی در راستای نیازهای بخش صنعتی و خدماتی کشور و ایجاد ثروت را از اهداف این جشنواره نام برد.

لازم به ذکر است همزمان با این جشنواره، سمینار تخصصی «آشنایی با روش‌های نوین کارآفرینی و جذب سرمایه گذار» توسط مدرسان بنام دوره‌های مدیریت، کارآفرینی، اصول و فنون مذاکره و روش‌های جذب سرمایه‌گذار برگزار خواهد شد. ما هم در این کلاف پیشنهاد می‌کنیم سرمایه گذاران بخش‌خصوصی سری به این جشنواره بزنند تا بتوانند حوزه‌هایی جذاب برای سرمایه‌گذاری بیابند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mObwvhtJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه