پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معادن یکی از زیربناهای مستحکم اقتصادی هستند که نقش مهمی دربازار جهانی ایفا می‌کنند. در بسیاری از شهرهای ایران این معادن دارای ذخایر خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند، یکی از این استان‌ها که دارای ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری در حوزه معادن است استان سیستان و بلوچستان است. در این خصوص رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفته: سیستان گنجینه‌ای دست‌نخورده در بخش مواد معدنی است که سرمایه‌گذاران علاقمند به حضور در بازارهای خارجی می‌توانند با سرمایه‌گذاری از این فرصت استفاده کنند.

1356724146234764373274373584

علی میرشکار می‌گوید: یکی از فرصت‌های ایجاد شده در بخش معادن بازسازی کشور افغانستان است که زمینه حضور صنایع تولید شده در قالب صنایع مادر در سیستان را علاوه بر تأمین نیاز بازارهای داخلی در این کشور فراهم کرده است. وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه فرآوری باعث رونق بخش‌های اکتشاف و به طبع آن بهره‌برداری است، تصریح کرد: فراهم بودن بستر فرآوری آنتیموان، تولید آجر نسوز، سفال و مصالح ساختمانی از جمله پتانسیل‌های بخش معدن در سیستان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تبدیل منطقه سیستان به منطقه ویژه اقتصادی از امتیازات سرمایه‌گذاران در این شهر مرزی است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: به‌دنبال استقبال سرمایه‌گذاران در این منطقه از سوی این اداره پروانه اکتشاف معادن طلا و مس و آنتیموان در سیستان صادر شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LclMqCoS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه