سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیرعامل بانک مسکن:

پیشنهاد افزایش وام خرید و ساخت مسکن ارائه شد

8 سال پیش ( 1394/6/3 )
 

مدیرعامل بانک مسکن از پیشنهاد مجدد افزایش تسهیلات خرید و ساخت مسکن خبر داد و گفت: از ابتدای راه‌اندازی صندوق پس‌انداز یکم تاکنون 12 هزار و 600 نفر افتتاح حساب کرده‌اند و 230 میلیارد تومان در صندوق سپرده‌گذاری شده است. به گزارش فارس، هاشم بت‌شکن با اشاره به عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون 491 هزار میلیارد ریال برای تأمین مالی 2 میلیون و 370 هزار واحد مسکونی قرارداد منعقد شده که از این میزان 450 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

بت‌شکن با اشاره به عملکرد بانک مسکن در بخش بافت فرسوده گفت: 82 هزار واحد مسکونی در قالب بافت فرسوده تأمین مالی شده است، این در حالی بود که در سال‌های 92 و 93 بانک مرکزی عاملیت پرداخت تسهیلات در این بافت‌ها را از بانک مسکن گرفت و به 9 بانک‌ داد اما از سال 94 مجددا این عاملیت به بانک مسکن داده شد. وی درخصوص تسهیلات خرید مسکن با اشاره به افزایش سقف وام خرید برای زوج‌های جوان به 50 میلیون تومان و تسهیلات ممتاز از 20 تا 35 میلیون و تأمین مسکن از 5 به 10 میلیون تومان، گفت: یکی از اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر راه‌اندازی صندوق پس‌انداز مسکن بود که در دو ماه اخیر 12هزار و 600 نفر افتتاح حساب و بالغ بر 2300 میلیارد ریال در بانک پس‌انداز کرده‌اند.

بت‌شکن اقدام دیگر بانک مسکن را راه‌اندازی نهاد جدید صندوق زمین و ساختمان دانست و درخصوص تغییر ساختار شرکت‌های زیرمجموعه بانک گفت: در راستای سیاست‌های دولت، تغییر ساختار گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن به گروه مالی بانک مسکن برای تکمیل زنجیره تأمین مالی انجام شد. صندوق پس‌انداز یکم برای پرداخت تسهیلات 80 میلیونی خرید مسکن هم از دیگر اقدامات بانک در سال گذشته بوده است. وی در پاسخ به سوالی درخصوص افزایش سقف وام خرید و تسهیلات مسکن گفت: پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن به بانک مرکزی داده شد که بعد از اعلام نظر بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار اعلام خواهد شد.

مدیرعامل بانک مسکن درخصوص پرداخت تسهیلات به انبوه‌سازان گفت: شرکت‌های انبوه‌ساز باید گردش حساب‌شان را در بانک مسکن متمرکز کنند و درصورتی‌که این اقدام توسط انبوه‌سازان انجام شود بانک مسکن محدودیتی برای اعطای تسهیلات ندارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RzFlxwGN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه