شرکت مادر 7up یعنی پپسی خبر از طراحی هویت بصری جدیدی برای این نوشیدنی داده که شامل یك طراحی لوگو و بستهبندی جدید میشود كه در قالب اقدامی جهانی برای احیا و یكسانسازی نوشیدنی با طعم لیمو سازماندهی شده است. پپسی، دومین برند بزرگ نوشیدنی در سطح جهان یك كمپین چندكانالی را راه انداخته و هویت بصری خود را در عربستان در ماه دسامبر جوان كرده است. سپس در اوایل سال 2015 در راستای برگزاری یك كمپین جهانی در بیش از 140 كشور دنیا، كمپین فوق در بقیه كشورهای منطقه خلیجفارس برگزار خواهد شد.
با توجه به اهمیت بالای بازار خاورمیانه برای 7up، پپسی به عرضه چهره جدید و راهاندازی كمپینی تازه در عربستان بهعنوان یكی از نخستین بازارهای آن در سرتاسر جهان (140 بازار) میاندیشد. 7up به خاطر ظاهر واقعا منحصربهفرد خود معروف بوده و بهعنوان یك نمونه تكامل روند مصرف، این شركت قصد تجدیدنظر روی این نوشیدنی منحصر به فرد را دارد. به اعتقاد تولیدکنندگان 7up، هركس بهطور طبیعی منحصر به فرد و بكر است. همه افراد باید بتوانند اصالت خود را برای حفظ تنوع و تازگی در جهان به كار گیرند. رابطهای شگفتانگیز میان مصرفكنندگان، محصول و این برند وجود دارد؛ از هویت بصری هیجانانگیز گرفته تا طعم آشكار و جذاب و خاص نوشابههای 7up.
این برند به اندازه مردمی كه آن را مینوشند، منحصر به فرد است. این یگانگی باعث میشود كمپین جدید، از 7up بهعنوان همراهی برای افراد اصیل در سرتاسر جهان تقدیر كند. در ادامه یك پلتفرم واقعی برای به اشتراكگذاری تنوع علایق آنها به وجود خواهد آمد. از طریق آگهیهای بازرگانی تلویزیونی جهانی گرفته تا تصاویر دیجیتال و آگهیهای تبلیغاتی چاپی، تبلیغات محیطی و حضور فعال در رسانههای اجتماعی، یك نوع حركت مبتكرانه جهانی توسط 7up در سال 2015 تغذیه خواهد شد.