شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

درحالی قرار بود از امروز پلمب باک کامیون‌های ترکیه در مبادی ورودی آغاز شود که مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری از تعویق این برنامه با نظر مساعد وزیر راه به دلیل شرایط نامساعد جوی و حسن همجواری تا اطلاع ثانوی خبر داد. 

به گزارش تسنیم، محمدجواد عطرچیان اظهار کرد: براساس تصمیم‌های اتخاذ شده و موافقت وزیر راه و شهرسازی پلمب باک کامیون‌های ترک که قرار بود پس از مهلت یک هفته‌ای از روز شنبه آغاز شود تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. 

وی با بیان اینکه یکی از دلایل این اقدام شرایط نامساعد آب و هوایی بود، بیان کرد: با این اقدام شرایط سخت حدود دو هزار راننده ترک که در پشت مرز مانده بودند، برطرف شد و تردد کامیون‌های ترکیه به ایران عادی شده است. 

وی با تاکید بر اینکه توسعه همکاری‌ها، حسن همجواری و تحکیم و تداوم مناسبات ایران با ترکیه در تعویق پلمب کامیون‌های این کشور تاثیرگذار بود، تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های طرف ترکیه‌ای در مذاکرات اخیر در ایران، شرایط عبور و مرور کامیون‌های ترکیه‌ای به ایران به شرایط قبل از اول دسامبر (10 آذرماه سال‌جاری) بازگشت. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fSjGbBl8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه