دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پشتیبان گیری از اطلاعات

7 سال پیش ( 1395/7/4 )
 

Macrium Reflect  نرم افزار قدرتمندی است برای پشتیبان گیری  (بک آپ) از ویندوز، پارتیشن های هارددیسک و کلیه اطلاعات موجود در کامپیوتر شما به صورت فایل های ایمیج. این نرم افزار بهترین راه حل برای بازیابی اطلاعات در مصارف خانگی و اداری است و می تواند به خوبی از اسناد، عکس ها، موزیک و ایمیل های شخصی شما محافظت کند.

به این ترتیب می توانید با اطمینان خاطر، اقدام به ارتقای هارد دیسک یا یک سیستم عامل جدید را روی سیستم خود نصب کنید، زیرا تمامی اطلاعات شما در یک فایل نسخه پشتیبان که به راحتی قابل بازیابی است، قرار دارد.

بازیابی فایل ها و پوشه های منفرد با ساخت یک درایو مجازی در ویندوز و بازیابی فایل ها و دایرکتوری های انتخاب شده با استفاده از عملیات ساده Copy/Paste، ساخت دیسک نجات بر پایه Linux  به همراه دسترسی به شبکه و یک رابط کاربری گرافیکی، ساخت ایمیج به صورت زنده با استفاده از سرویس کپی برداری Microsoft Volume Shadow  بدون نیاز به خاموش کردن ویندوز برای ساخت ایمیج از کامپیوتر بخشی از ویژگی های نرم افزار Macrium Reflect Professional است.

سایر ویژگی های نرم افزار پشتیبان گیری  (بک آپ) Macrium Reflect Professional:

– تهیه ایمیج از پارتیشن ویندوز و همه نرم افزار های نصب شده

– ساخت ایمیج و بازیابی آن با استفاده از Wizard ها و رابط کاربری ابتکاری

– تکنولوژی Macrium ReDeploy برای جابه جایی ویندوز به یک هارد جدید یا یک کامپیوتر مجازی شامل ویندوز سرور

– کاربران حرفه ای می توانند از زبان برنامه نویسی VBScript  برای روش های پیچیده تهیه نسخه پشتیبان استفاده کنند

– ساخت ایمیج های کامل، تفاضلی یا افزایشی برای بهینه سازی سرعت ساخت بک آپ و فضای مورد نیاز

– محیط بازیابی آخرین نسخه ویندوز مایکروسافت برای سازگاری یا بیشترین سخت افزارها و بازیابی قدرتمند

– ساخت ایمیج از روی شبکه، دستگاه های USB ،FireWire  و حتی DVD

–پشتیبانی از درایوهای IDE، SATA، SCSI USB و IEEE1394

– پشتیبانی از فایل های سیستمی NTFS، FAT16، FAT32 و Ext2/3FS.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/o8i5plCn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه