شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل مجتمع جهان فولاد سیرجان گفت: پروژه جهان فولاد بردسیر که از 27 سال پیش کلید خورده با تلاش همه دست اندرکاران تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود. به گزارش ایرنا، علی عباسلو در بازدید استاندار کرمان و جمعی از مسئولان از مجتمع جهان فولاد بردسیر افزود: از ابتدای سال 95 تولید را با ظرفیت 600 هزار تن آغاز می‌کنیم. وی خاطرنشان کرد: 18 پروژه در این 27 سال برای مجتمع تعریف شده بود که به دلایل مختلف اجرایی نشد.

مدیرعامل مجتمع جهان فولاد سیرجان اظهار کرد: 75 درصد ماشین آلات برای افتتاح فاز اول این مجتمع تا پایان سال 94 در کارگاه وجود دارد و آماده نصب هستند. وی گفت: با راه‌اندازی فاز اول مجتمع 100 تن در ساعت تولید خواهد داشت و همچنین برای 250 نفر به‌طور مستقیم و برای 750 نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد. عباسلو بیان کرد: 200‌میلیارد تومان برای راه‌اندازی مجتمع جهان فولاد بردسیر سرمایه‌گذاری شده و برای راه‌اندازی کل این مجتمع 600‌میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز است.

استاندار کرمان هم در این بازدید گفت: با توجه به تعریف زنجیره فولاد در استان کرمان، مجتمع‌جهان فولاد بردسیر از جمله پروژه‌هایی است که در این زنجیره فعالیت خواهد کرد. علیرضا رزم حسینی اضافه کرد: این پروژه سال 68 کار خود را براساس ساخت ماشین‌آلات معدنی آغاز کرد که به دلایل مختلف اقتصادی و مشکلات خارجی اجرایی نشد. وی گفت: استانداران سابق سعی کردند پروژه جدیدی را تعریف کنند اما عملیاتی نشد. وی با اشاره به معطل ماندن پروژه 27‌ساله افزود: اینکه بر تکریم سرمایه‌گذاری تاکید داریم به این دلیل است که کارها به خوبی پیش برود و در پروژه جهان فولاد بردسیر همه همکاری کرده‌اند تا طرح جدید به اتمام رسد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YLlpJ42Z
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه