پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
با دستور رئیس سازمان نظام پزشکی

پرونده پزشکی عباس کیا رستمی بررسی می شود

7 سال پیش ( 1395/4/19 )
 

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، دستور پیگیری پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی را صادر کرد.

پرونده پزشکی عباس کیا رستمی بررسی می شود

به گزارش مهر، دکتر علیرضا زالی طی نامه‌ای به معاون و دادستان انتظامی سازمان نظام پزشکی، دستور پیگیری و رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی را صادر کرد

در متن این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر فتاحی

معاون محترم انتظامی

با تاثر و تاسف درگذشت غم انگیز هنرمند برجسته مرحوم عباس کیارستمی از کارگردانان شناخته شده و هنرمندان مولف که با آثار فاخر خود موجب افتخار جامعه ایرانی در جهان بود موجی از حزن و اندوه را در میان ایرانیان به‌ویژه هنردوستان ایجاد کرد.

نظر به اهمیت بررسی پرونده پزشکی ایشان و در راستای وظایف ذاتی سازمان نظام پزشکی به جنابعالی ماموریت داده می‌شود با استفاده از تمام ظرفیت و توان کارشناسی سازمان و تشکیل تیم خبره به طور ویژه ضمن بررسی دقیق پرونده پزشکی آن مرحوم به ارائه گزارش در اسرع وقت مبادرت نمایید.»

رئیس کل سازمان نظام پزشکی پیش از این در معیت برخی اعضای خانواده آن مرحوم و کادر درمانی چندین بار به عیادت عباس کیارستمی رفته بود.

فیلمسازان سراسر ایران عباس کیارستمی را بدرقه می‌کنند

همزمان با مراسم بدرقه عباس کیارستمی در تهران، فیلمسازان سراسر کشور با حضور در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران یادش را گرامی می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به پاس و قدردانی از نقش و تاثیر عباس کیارستمی همزمان با برگزاری مراسم بدرقه وی در تهران، سینماگران سراسر کشور با حضور در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران آیین بدرقه او را به گستره تمامی ایران وسعت می‌بخشند.

بر همین اساس روز یکشنبه ۲۰ تیرماه همزمان با برگزاری مراسم بدرقه عباس کیارستمی، دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران ضمن بزرگداشت این هنرمند با قرائت فاتحه، روشن کردن شمع و نثار گل به مقام وی در فضای باز به تماشای فیلمی از این کارگردان سینمای ایران خواهند نشست.

اجرای مراسم همزمان در سراسر کشور از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IjmRqUpo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه