یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌های 180‌ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، به اتمام رسیده و مراحل بازبینی و داوری نهایی آثار در حال پیگیری است. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی بانک با اعلام این خبر گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه بانک‌پاسارگاد که تا پایان شهریور 1394 معین شده‌بود، به اتمام رسید و هم‌اکنون مراحل بازبینی نهایی، داوری و انتخاب آثار برتر در حال پیگیری و انجام است.

رفیعی ادامه داد: فیلمسازان و هنرشناسان بنامی همچون کمال تبریزی، روح‌الله حجازی، دکتر بلخاری و... به‌عنوان داوران جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را بازبینی و آثار برجسته را برای راه‌یابی به مرحله نهایی، گزینش می‌کنند. وی ادامه داد: طبق آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره، در نهایت بیش از 5 هزار نفر در این جشنواره ثبت‌نام کردند که از این تعداد 500 ایده و 750 اثر به دبیرخانه ارسال شد. این آمار نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان و هنرمندان عزیز کشور از این جشنواره است. امید داریم با عنایت پروردگار، این جشنواره در سال‌های آتی نیز با قوت و کیفیت بسیار عالی ادامه یافته و به‌عنوان جشنواره‌ای مطرح که بهترین محل برای شناسایی جوانان مستعد و علاقه‌مند است، بین اهالی هنر مطرح شود. رفیعی درخصوص زمان اعلام نتایج نهایی این جشنواره افزود: هیات داوران جشنواره، تا پایان مهر ماه کلیه آثار را بررسی نهایی خواهند کرد. زمان دقیق اعلام نتایج و برگزاری مراسم برای اهدای جوایز نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است این جشنواره با هدف کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان و همچنین جلب افکار عمومی نسبت به موضوعات این جشنواره، در سه بخش اصلی حفظ محیط‌زیست و منابع‌‌ملی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و معرفی یکی از خدمات، محصولات یا ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 31 و 82893030-021 تماس یا به سایت www. pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZNRT8vF6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه