دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: طی یک‌سال گذشته به ارزش ٨٧٠ میلیارد ریال قرارداد در پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد. به گزارش شانا، حمیدرضا کاتوزیان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای تقویت ارتباطات و مناسبات با کارفرمایان در پژوهشگاه گفت: با کمک معاونان و روسای پردیس‌ها تلاش کرده‌‌ایم تعامل با صنعت را در چارچوبی منطقی دنبال کنیم.

وی افزود: طی یک‌سال اخیر، برخی از قراردادهای معوق را به تصویب و ابلاغ رساندیم و در مجموع، ٨٧٠ میلیارد ریال قرارداد در این مدت به امضا رسیده است. کاتوزیان اصلاح در ساختار پروژه‌ها و انضباط، کنترل و ارزیابی پروژه‌ها را از اموری دانست که بیش از پیش در پژوهشگاه مورد توجه قرار گرفته است و ادامه داد: با تشکیل کمیته ارزیابی پروژه‌ها که سنگ بنایی برای یک مرکز پروژه محور همچون پژوهشگاه است، سعی شد ضمن حفظ هویت فعالیت‌ها به امور پروژه‌‌ای غنای بیشتری بخشیده شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کمیته ارزیابی پروژه‌ها باید با نظارت دقیق، مانع از گزارش‌‌سازی و تحلیل‌های سطحی شود، گفت: فعالیت‌های این کمیته باید محکم و استوار باشد و نسبت به درستی و صحت اطلاعات و گزارشات اطمینان کافی حاصل کند. وی یادآور شد: توان نیروهای کار معین نیز برای ورود به پژوهشگاه باید در کمیته‌‌ای ارزیابی شود که از این رو نیروهای مورد نظر باید با احراز شرایط وارد سیستم شوند.

کاتوزیان گفت: نظام پیشنهادات نیز با تلاش‌های انجام شده توسط معاونت برنامه‌ریزی به زودی اجرا می‌شود و استقرار سیستم آراستگی ٥S نیز از دیگر فعالیت‌های اخیر پژوهشگاه است که توانسته آزمایشگاه‌ها، انبارها و مسائل مرتبط به ایزو و HSE را ساماندهی کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2DFa8RIG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه