یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بنیانگذار دو شرکت اسپیس‌ایکس و تسلا به تازگی اعلام کرده شخصا می‌خواهد در پنج سال آینده به فضا برود و فکر می‌کند شرکتش بتواند رویای سفر به مریخ تا سال 2025 را محقق کند. آقای ماسک که در یک جشنواره استارتاپی سخن می‌گفت، اظهار کرد که تاکنون تلاش‌هایی برای پرواز افراد عادی به فضا صورت داده اما هنوز موفق نشده و کار زیادی باقی مانده است. او دراین‌باره می‌گوید: «فکر نمی‌کنم کار سختی باشد، خیلی سخت نیست که در یک فضا شناور باشید.»

آقای ماسک علاوه بر صحبت درباره رویای سفر افراد عادی به مریخ از اهمیتی که انسان برای رفتن به مریخ قائل است نیز سخن گفت. او گفت اسپیس‌ایکس در حال برنامه‌ریزی برای پرده‌برداری از فضاپیمای نسل جدید خود در سپتامبر آینده است. بهره‌برداری از این فضاپیما گام دیگری در مسیر فرستادن افراد عادی به فضا خواهد بود؛ رویایی که آقای ماسک گفته انتظار دارد تا سال 2025 واقعی شود. این همان آرزویی است که ناسا فکر می‌کند در بین سال‌های 2030 تا 2040 اتفاق می‌افتد.

فارغ از اینکه رویای آقای ماسک به حقیقت برسد یا ناسا زمان دقیق‌تری برای فرستادن مردم عادی ارائه کرده باشد، برای بشر بسیار ضروری است که شهری خودکفا در مریخ بسازد تا از انقراض در امان بماند و نیز برای افراد الهام‌بخش شود. آقای ماسک این کار را یک «ماجراجویی باورنکردنی» توصیف می‌کند که هم هیجان‌انگیز و هم الهام‌بخش است.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fJWpT2YC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه