یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
تصویب صورت‌های مالی سال 1393 بانک ملی

وزیر اقتصاد: عملکرد بانک ملی ایران مثبت و ارزشمند است

8 سال پیش ( 1394/7/9 )
 

با برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران، صورت‌های مالی سال 1393 این بانک مورد تصویب قرار گرفت. در این جلسه که با حضور علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رئیس مجمع، دکتر ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران و نمایندگان اعضای مجمع در ساختمان موزه بانک برگزار شد، صورت‌های مالی سال 1393 بانک ملی ایران مورد بررسی و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

همتی در این جلسه ضمن عرض تسلیت به‌واسطه فاجعه درگذشت تعدادی از حجاج کشورمان در مراسم حج تمتع امسال، به تشریح وضعیت کلی بانک ملی ایران پرداخت. همتی، کاهش شدید موقعیت منفی ارزی بانک ملی، دعوت از صاحبان 320 واحد از واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی بدهکار و تعیین‌تکلیف تدریجی آنها، کسب بازدهی خوب از سرمایه‌گذاری‌های بانک و فعالیت مؤثر بخش ارزی و بین‌المللی که منجر به درآمد 1500 میلیارد تومانی در دو بخش یاد شده برای بانک ملی ایران شده را به عنوان موفقیت‌های مؤثر بانک ملی ایران طی سال گذشته یاد کرد. وی ارتقای بخش IT و رونمایی از اینترنت بانک جدید را نیز جزو برنامه‌های اصلی و قریب‌الوقوع بانک ملی عنوان کرد.

در ادامه ولی‌الله سیف با تأکید بر به کارگیری تمام توان کارکنان و مدیران بانک ملی در جهت روند مثبت بانک بیان داشت: بانک ملی ایران نزد بانک مرکزی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و رابطه تنگاتنگی با هم دارند. وی تأکید کرد: همه ارکان دولت وظیفه دارند جایگاه بانک ملی را بهبود بخشند. رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به عملکرد جاری بانک و اصلاح ساختار آن اظهار داشت: حرکت در جهت سودآوری جزو اولویت‌های ویژه بانک مرکزی است.

همچنین علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد در مصاحبه‌ای در حاشیه مجمع عمومی بانک ملی ایران اظهار داشت: عملکرد بانک ملی ایران حاکی از تلاش و کوشش مؤثری است که طی سال گذشته صورت گرفته و سودآوری را به همراه داشته است. وی گفت: در زمینه وصول مطالبات معوق تلاش‌های ارزنده‌ای انجام گرفته و بیش از 40 هزار میلیارد ریال از مطالبات معوق به‌صورت نقدی وصول شده است.

طیب‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: برای اولین بار نسبت مطالبات غیرجاری به مجموعه مطالبات بانک ملی ایران به زیر 10 درصد رسید. در مجموع عملکرد بانک ملی ایران عملکرد مثبت و ارزشمندی بود و امیدواریم در سال آینده کماکان شاهد عملکرد بهتر این بانک باشیم. وی از عملکرد و تلاش و کوشش کارکنان بانک ملی ایران تشکر کرد و گفت: همه کارکنان باید در این شرایط برای دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نکنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SdV3e7DC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه