جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش با حضور در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر با بیان اینکه در سال 95 برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان به 3500میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: فرهنگیانی که حداقل شش سال سابقه کار داشته باشند طرح رتبه‌بندی شامل آنان خواهد شد. طرح رتبه‌بندی شامل همکاران بازنشسته نمی‌شود و آنها مشمول خدمات سازمان بازنشستگان هستند.

24763473473723462356136236234734735854

او با یادآوری اینکه 12 سال پیش یک سوم مدارس کشور ایمن بود، تصریح کرد: اکنون دو سوم مدارس کشور ایمن است و امیدواریم براساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان برنامه ششم شاهد هیچ مدرسه غیر‌ایمنی در کشور نباشیم. یکی از مهم‌ترین چالش‌های معلمان وضع معیشتی است زیرا آنها به درستی معتقدند دریافتی‌شان نسبت به بعضی دستگاه‌ها پایین‌تر است و ما نیز تلاش کردیم تا دریافتی آنها افزوده شود اما محدودیت مالی دولت را نیز درک می‌کنیم. در عین حال معتقدیم که این فاصله را باید کاهش داد. ما در سال 94 بدترین سال مالی بعد از انقلاب را در دولت سپری کردیم اما در عین حال شاخص‌های آموزش و پرورش نیز در سال گذشته رشد داشته است. در سال گذشته با ساخت و بازسازی 2 هزار مدرسه، 11هزار و 400 کلاس درس در مجموع یک میلیون و 580‌مترمربع در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

فانی با اشاره به نیازهای بسیار زیاد مالی این وزارتخانه گفت: بودجه درخواستی ما برای سال جاری 37هزار میلیارد تومان بود که به علت محدودیت مالی کمی بیش از 30هزار میلیارد تومان آن در لایحه آورده شد و پیش‌بینی می‌کنیم در سال 95 با کسری بودجه مواجه شویم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aQbtUe3B
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه