شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا با ورود بخش خصوصی به ساخت راه‌های روستایی احتمال اخذ عوارضی در این محورها وجود دارد، تاکید کرد: طبق قوانین و مقررات اخذ عوارضی در راه‌های روستایی غیر‌قانونی است.

به گزارش ایلنا، سیدحسین میرشفیع با بیان اینکه ورود بخش خصوصی به ساخت راه‌های روستایی به منزله اخذ عوارضی از ترددکنندگان در این مسیر نیست، اظهار کرد: به‌جز موضوع اخذ عوارضی، روش‌های دیگری برای جذب سرمایه‌گذار و پیمانکار بخش خصوصی برای فعالیت در این حوزه وجود دارد.

وی با اشاره به راه‌هایی که سرمایه‌گذاری روی ساخت راه‌های روستایی را برای پیمانکاران اقتصادی می‌کند، گفت: درست است که طبق مقررات اخذ عوارضی در راه‌های روستایی غیر‌قانونی است، اما برای ورود بخش‌خصوصی می‌توانیم امکاناتی را برای ساخت مجتمع‌های بین راهی در اختیار پیمانکاران قرار دهیم.

میرشفیع ادامه داد: واگذاری زمین‌های اطراف مسیر از دیگر راه‌های جذب سرمایه‌گذار در این حوزه است. معاون راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به روش دیگر که معمول‌تر است، گفت: روش دیگر این است که پروژه را از پیمانکار خریداری کنیم و هزینه آن را به‌صورت بلند‌مدت به پیمانکار بپردازیم.

وی ادامه داد: البته این مبلغ با سودی به پیمانکاران پرداخت می‌شود که برای تعیین نرخ آن سود قوانین و مقررات خاصی تعریف شده است و مجوزهای خاصی برای این موضوع وجود دارد.

میرشفیع در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون پروژه‌ای با این روش به مرحله اجرا رسیده است، اظهار کرد: از امسال با تمام پیمانکاران به همین صورت عمل کرده‌ایم و پیمانکاران هم پروژه را به همین روال انجام می‌دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xptiS932
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه