جمعه, ۱۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 2 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

لیبل مد ایتالیایی ورساچه با كنترل كامل مجموعه لوازم دكوراسیون منزل خود، وارد دنیای دکوراسیون داخلی منزل می‌شود. «Versace Home» از زمان تاسیس در سال 1992 میلادی تاكنون پارچه‌های مورد نیاز را خود تولید كرده است اما برای ساخت مبلمان و سیستم‌های نورپردازی مشاركت با شركت طراحی مبلمان و دكوراسیون داخلی «Cassina Contract» و شركت تولیدكننده مبلمان و سیستم‌های نورپردازی «Nemo» را در پیش گرفت. با نهادینه كردن كسب‌وكار دكوراسیون منزل، ورساچه به رشد، مالكیت و مدیریت دنیای كلی برند خود می‌نگرد.

به این ترتیب، ورساچه در حال حاضر به نظارت بر طول عمر محصولات جدید خود، از ایده خلاق گرفته تا فروش و توزیع از طریق كانال‌ها و فروشندگان شریك خود خواهد پرداخت. ورساچه از دو محصول جدید در حوزه دكوراسیون داخلی منزل رونمایی كرده است؛ مبل امپراتوری «Via Gesù Palazzo» عناصر سازنده خود را از كیف امپراتوری مجموعه لباس‌های بهار و تابستان این برند الهام می‌گیرد.

نیمكت چرمی ناپا در آسمان آبی دسته‌هایی لاكی شبیه به سر مدوسا، هیولای مونث افسانه‌های یونان باستان دارد. به گزارش‌ ام‌بی‌ای نیوز، به اعتقاد جیان جیاكومو فراریس، مدیرعامل ورساچه، Versace Home از همان آغاز بخشی از دی‌ان‌ای ورساچه بوده است. ورود به عرصه دكوراسیون منزل یگ گام طبیعی به سوی اجرای استراتژی شركت در راستای توسعه بیشتر آن به حساب می‌آید. Versace Home به‌عنوان یك سرمایه مهم برای برند این توانایی بالقوه ورساچه را نیز بهبود خواهد بخشید.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iDgeNTbA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه