یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با همکاری راه‌آهن هند و شرکت گوگل، سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان در ایستگاه مرکزی بمبئی به راه افتاد. سوندار پیچای، مدیر گوگل طی سفری به هند در ماه دسامبر اعلام کرده بود که ایستگاه مرکزی بمبئی نخستین ایستگاهی خواهد بود که به سیستم اینترنت بی‌سیم مجهز می‌شود. شرکت گوگل نخستین بار این طرح را در سپتامبر 2015 هنگام بازدید نخست‌وزیر نارندا مودی از دفتر مرکزی گوگل در کالیفرنیا تصویب کرده بود.

شرکت گوگل در صدد است تا این سرویس را تا پایان سال 2016 در 100 ایستگاه هند اجرا کند و پیش‌بینی می‌کند که حدود 10 میلیون کاربر از این سیستم استفاده کنند. برای استفاده از سرویس، کاربران باید روی شبکه وای فای ایستگاه قطار روی پلتفرم ایستگاه کلیک کنند و سپس صفحه railwire.co.in را باز کنند.نمایشگری باز می‌شود و از آنها می‌خواهد تا اطلاعات ورود خود را وارد کنند. کاربران باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنند. در مرحله بعدی این کاربران یک رمز ورود 4 رقمی از طریق پیامک دریافت می‌کنند و باید آن رمز را در صفحه وارد کنند تا به اینترنت وصل شوند.

در کشور هند این روش دریافت رمز عبور برای دسترسی به اینترنت بی‌سیم متداول است. تنها مشکل اینجاست که اگر سیم‌کارت این کشور را نداشته باشید یا شبکه با مشکل مواجه شود نمی‌توانید رمز ورود را دریافت کنید. در انتهای سال 2016، شرکت گوگل طرح اینترنت بی‌سیم رایگان را ارزیابی می‌کند تا راهی برای گسترش این پروژه پیدا کند. این شرکت می‌گوید دلیل انجام این پروژه اطمینان یافتن از پوشش گسترده، ظرفیت بالای اینترنت و دسترسی تمام کاربران به این سرویس است.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f2Fy71nj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه