والمارت غول خردهفروشی در پی کاهش استقبال از فروشگاههای بزرگ، مدلهای جدیدی از کسبوکار را امتحان میکند. به گزارش هافینگتونپست، والمارت در پی تغییر عادات خرید مصرفکنندگان و کاهش علاقه افراد به خرید از فروشگاههای بزرگ، نیاز به نوسازی و بهسازی استراتژیها و مدلهای کسبوکار خود دارد. مدیرعامل این شرکت، داگ مکمیلان درحالحاضر بهشدت مشغول تغییر فرمولهای خردهفروشی است.
گزارشهای این شرکت در ماه مه، از کاهش فروش در ایالات متحده برای پنجمین سهماهه متوالی خبر داد.
بازگشت سرمایه این شرکت نیز 17 درصد کاهش یافته است. این شرکت در تلاش است دستورالعملهایی فوری را در دستور کار خود قرار دهد تا ایجاد فروشگاههای کوچکتر و اجرای استراتژیهای فروش آنلاین خود را سرعت بخشد و سهم بازار خود را از رقبایی مانند آمازون پس بگیرد.