سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در یک فعالیت بی‌سابقه در ماه اکتبر، کیک استارتر با پیشنهاد دولت آمریکا کمپینی برای حمایت از پناهندگان سوری به راه انداخت. صفحه تخصیص داده شده به این کمپین فیلم‌هایی از مشکلات و سختی‌های پناهندگان را به تصویر می‌کشید.به گفته ینسی استریکلر، مدیر عامل کیک استارتر، طرح حمایت از پناهندگان سوری نخستین طرح این شرکت است که روی پروژه‌های تولیدی نو و خلاقانه متمرکز نبوده است.«ما هم مثل بیشتر مردم تحت تاثیر وخامت شرایط پناهندگان قرار گرفتیم و احساس کردیم باید هر کاری که می‌توانیم برای پیشبرد و بهبود شرایط آنها انجام دهیم.»

کمیسریای عالی سازمان ملل (UNHCR) در امور پناهندگان از این طرح به‌عنوان یک ایده بالقوه و قدرتمند در ارائه کمک به صدها‌هزار پناهنده سوری که به دنبال باز کردن راه به اروپا و اردوگاه‌ها هستند، استقبال کرد.آنه ماری گری، مدیر اجرایی آمریکا در کمیسریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، این طرح را فوق‌العاده خواند. به گفته وی همکاری کیک استارتر و UNHCR امکان آشنایی بیشتر مردم با شرایط پناهندگان را فراهم آورده است. وی همچنین تاکید کرد که اطلاع‌رسانی به مردم و نقش آنها در کمک به پناهندگان و بهبود شرایط‌شان را نباید دست‌کم گرفت.

هدف اولیه کیک استارتر جمع‌آوری یک‌‌میلیون دلار کمک مالی بود که تنها یک روز پس از به کار افتادن کمپین، مبلغ 1.6‌میلیون دلار جمع‌آوری شد. کمک‌های مردمی صرف خرید و توزیع تجهیزاتی چون چادر و بسته‌های نجات اضطراری شامل آب، غذا، لباس گرم، کیسه‌خواب و سایر ملزومات اساسی و ضروری شده‌ است.جاستین کازمارک، سخنگوی کیک‌استارتر اعلام کرده است که از بین 93‌هزار پروژه‌ای که توانسته‌اند از طریق وبسایت کیک‌استارتر کمک سرمایه را جذب کنند، تنها 125 مورد موفق به جذب کمک مالی بالای یک ‌میلیون دلار شده‌اند.

برچسب ها : کافه مدیران
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xlrUTW1G
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه