پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت‌های اِنی ایتالیا و کازمونای گاز قزاقستان قراردادی را در زمینه واگذاری حق بهره‌برداری در بلوک ایساتای قزاقستان به امضا رساندند که این قرارداد کمک شایانی به هموار شدن مسیر همکاری مشترک این دو شرکت در زمینه اکتشاف آب‌های قزاقستان در دریای خزر خواهد کرد. مین بایف مدیر‌عامل و رییس هیات‌مدیره شرکت کازمونای گاز قزاقستان و کلودیو دیسکالزی مدیر اجرایی شرکت اِنی ایتالیا این قرارداد را در حضور نورسلطان نظربایف رییس‌جمهوری قزاقستان و همچنین متئم رنزی نخست‌وزیر ایتالیا به امضا رسانده و آن را نهایی کردند. لازم به ذکر است طبق این قرارداد حق بهره‌برداری 50‌درصد از منابع زیرزمینی موجود در بولک ایساتای قزاقستان واقع در دریای خزر را به شرکت اِنی ایتالیا واگذار کرده و شرایط بهره‌برداری از این منابع در قرارداد مذکور ذکر شده است. 

براساس تخمین‌های شرکت اِنی مقادیر قابل توجهی نفت‌خام در بلوک ایساتای قزاقستان وجود دارد. گفتنی است عملیات بهره‌برداری از این میدان نفتی به‌صورت مشترک و توسط شرکتی که کازمونای گاز و اِنی تاسیس کرده‌اند انجام خواهد شد. براساس اطلاعات ارائه شده از سئوی شرکت اِنی، شرکت مشترکی که وظیفه انجام عملیات بهره‌برداری بر عهده آن است می‌تواند از تکنولوژی انحصاری و پیشرو شرکت اِنی ایتالیا در زمینه اکتشاف و تجربه بسیار زیاد و غنی این شرکت در زمینه فعالیت در شرایط دشوار جوی و سازگاری با محیط‌زیست بهره‌مند شود.

قرارداد مشارکت شرکت اِنی ایتالیا در پروژه بهره‌برداری از بلوک ایساتای قزاقستان در ماه ژوئن سال گذشته میلادی میان شرکت‌های اِنی ایتالیا و کازمونای گاز قزاقستان به‌عنوان بخشی از توافق استراتژیک دو شرکت به امضا رسید. گفتنی است قراردادی که در سال گذشته به امضا رسید شامل مشارکت اِنی در پروژه ساخت و توسعه یک کارخانه کشتی‌سازی در منطقه کوریک قزاقستان نیز می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4latTgzp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه