پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همه ملزومات بازار کیف و کفش 1

8 سال پیش ( 1394/7/12 )
 

مشاغل و کسب و کارهای مختلف عموما بر اساس نیاز انسان شکل می‌گیرند و بر همین اساس شغل‌های مختلف توسعه می‌یابند اما در خصوص برخی شغل‌ها با بررسی و مشاهده متوجه می‌شویم که به درستی و در جای مناسب خود قرار نگرفته‌اند، به عنوان مثل با گشتی در بازار کیف و کفش تهران (سپهسالار) به خوبی متوجه کمبود چند کارگاه تعمیرات کیف و کفش می‌شوید. در واقع عموما در راسته‌ای که متعلق به یک نوع کالاست باید جوانب و ملزومات دیگر آن را نیز در نظر گرفت و برای نیاز مشتری پاسخگو بود. کسی که مبلغ زیادی برای یک کیف چرم پرداخت می‌کند به راحتی آن را به دست هر کفاش یا تعمیرکار بین راهی نمی‌سپارد و در مجموع این کالاها نیاز به تعمیرات تخصصی دارند.

123413513512535352356

شما وقتی وارد یک راسته از کالایی خاص می‌شوید انتظار دارید همه خدمات اعم از خرید، تعمیرات و کارهای دیگر مربوط به آن کالا را در همان راسته مرتفع کنید اما در خصوص بازار کیف و کفش تهران که از خیابان فردوسی به سمت بازارچه سپهسالار سرازیر می‌شوید به وضوح کمبود تعمیرکاران کیف و کفش احساس می‌شود، اگر چه غالبا مغازه‌های برند چرم، خودشان کالای خود را تعمیر می‌کنند اما اغلب هم از نظر زمانی برای تحویل به مشتری طول می‌کشد و هم از نظر هزینه‌ای، هزینه بالایی را برای مشتری می‌تراشد.

از این رو ما به صاحبان کسب و کارهای کیف و کفش پیشنهاد می‌دهیم یک مغازه بزرگ تعمیرات یا چند مغازه کوچک برای تعمیرات کیف و کفش چرم را به صورت تخصصی در مراکز گفته شده تدارک ببینند که هم برای خود صاحب کسب‌وکاری مناسب شوند و هم به نیاز مشتریان پاسخ دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7sZfmcnp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه