یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

هشدار به هواداران ترامپ

8 سال پیش ( 1394/9/22 )
 

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به یک شرمساری بزرگ برای آمریکایی‌ها تبدیل شده است. اظهارات غیرانسانی او درباره مسلمانان و دیگر گروه‌ها نه‌تنها جامعه مسلمانان که اروپاییان و حتی خود آمریکایی‌ها را خشمگین کرده است. با این حال ترامپ در نظرسنجی‌ها در آمریکا در میان دیگر نامزدهای جمهوریخواه پیشتاز است. او هواداران زیادی دارد و حالا وب‌سایت friendswholiketrump.com به آمریکایی‌ها می‌گوید که کدام دوستان‌شان هوادار ترامپ هستند.

وقتی که وارد این سایت شوید، از طریق جست‌و‌جو در فیس‌بوک به شما می‌گوید کدام دوستان صفحه ترامپ را لایک کرده‌اند. این سایت همچنین مشخص می‌کند که چه افرادی صفحه دونالد ترامپ را لایک نکرده‌اند. این قابلیت که البته در اصل متعلق به فیس‌بوک است دیگر علایق کاربران را هم مشخص می‌کند.

مثلا اگر کسی طرفدار فوتبال باشد دوستانش می‌توانند متوجه این مسئله شوند. اما وقتی که پای هواداری از ترامپ در میان باشد، مسئله جدی‌تر می‌شود. هواداری از ترامپ در حال حاضر چیزی نیست که افراد بتوانند به آن افتخار کنند.

از طریق همین گزینه حالا هواداری از باراک اوباما، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که نگرشی دموکراتیک‌تر از ترامپ دارد، ارزش بیشتری پیدا کرده است. با استفاده از قابلیت سایت می‌توان هواداران دیگر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا مانند هیلاری کلینتون را هم شناسایی کرد.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/35e1LyP6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه