جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نیوکاسل و گیتس هد آنلاین شدند

7 سال پیش ( 1395/5/27 )
پدیدآورنده : فرصت امروز  

دستیابی به وای فای عمومی و استفاده شهروندان از فضای مجازی در هر نقطه ای از شهر برای کشورهای توسعه یافته موضوع جدیدی نیست. شهرداری های بسیاری از شهرهای توریستی و بزرگ تلاش کرده اند با افزایش خدمات وای فای، محیطی آنلاین برای گردشگران و شهروندان فراهم کنند. 

به گزارش «فرصت امروز»، اخیراً دو شهر نیوکاسل و گیتس هد در بریتانیا، شبکه وای فای عمومی تمام عیاری ایجاد کرده اند که بر جذابیت های عمومی این شهرها می افزاید. اگرچه پیش از این نیز اغلب مکان های عمومی و مهم هر دو شهر به وای فای سراسری مجهز بودند، اما اکنون شرایطی فراهم شده که شهروندان تقریباً همواره آنلاین باشند و دسترسی آنان به وای فای های شهری چه در حال حرکت و چه در حالت ایستا، فراهم باشد.

گری هیل، عضو شورای شهر گیتس هد معتقد است توسعه طرح وای فای رایگان سراسری نه تنها شهروندان عادی را خوشحال می کند، بلکه به رونق اقتصادی و توسعه کسب و کارهای آنلاین نیز یاری می رساند، زیرا افراد شاغل در کسب و کار آنلاین و دلالان قادر خواهند بود از طریق وای فای رایگان سراسری در هر زمان و مکان به انجام امور تجاری خود بپردازند.

مت هنکاک، مدیر امور فناوری و دیجیتال این شهر می گوید: ورود به عصر دیجیتال باعث شده بسیاری از کاربران فضای مجازی به همراه داشتن تلفن های همراه خود وابستگی بالایی داشته باشند.

از سوی دیگر گردشگران خارجی تمایل دارند گزارش های آنلاینی از سفر خود در شبکه های مجازی منتشر کنند، بنابراین آنلاین شدن شهر، گام مثبت بزرگی برای توسعه شهری خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hVaPpclB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه