جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

توجه و استفاده از ابزار و وسایلی که موجب سهولت زندگی بشر می‌شوند از قرن‌ها پیش پرکاربرد بوده تا به وضعیت کنونی رسیده است. انواع لوازم خانگی با کاربردهای متفاوت در دسترس همگان است و هر روز هم در این صنعت بشر در حال حرکت به سمت جلو است، ایران هم به‌عنوان یکی از بازارهای تولیدی و البته مصرفی بالا بخشی از لوازم خانگی مورد نیاز خود را تولید و بخش اعظم آن را هم وارد می‌کند.

به منظور توسعه صنعت لوازم خانگی در بازارهای داخلی و همچنین تجاری‌سازی اختراعات از طریق معامله و جذب سرمایه‌گذار در بازار دارایی‌های فكری، پارك فناوری پردیس (مركز فن بازار ملی ایران) با همكاری شركت فرابورس ایران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر گرفته دومین فستیوال بازار دارایی فكری را در زمینه تخصصی لوازم خانگی در آذرماه 94 برگزار کند.

در این فستیوال تخصصی که با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی برگزار می‌شود، اختراعات حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب، در روز برگزاری فستیوال به‌صورت حضوری برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رودررو فراهم می‌شود.

ما هم در این کلاف پیشنهاد می‌دهیم مخترعانی كه تمایل به حضور در این فستیوال دارند، باتوجه به شرایط حضور نسبت به تكمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آن به همراه تصویر گواهی ثبت اختراع خود، حداكثر تا پایان شهریورماه 94 به آدرس festival@techmart.ir اقدام کنند. همچنین سرمایه‌گذاران بالقوه این حوزه با حضور در این فستیوال می‌توانند لوازمی را که برای‌شان توجیه اقتصادی دارد و توانایی تولید دارند برگزیده و شروع به تولید کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FGH5nhyC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه