یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

نقص امنیتی در 4 محصول هوشمند

8 سال پیش ( 1394/11/18 )
 

یک تحقیق جدید از وجود نقص امنیتی در چهار محصول هوشمند خبر داده‌ است. این محصولات شامل زنگ درب هوشمند، دوربین، یک نوع اسباب‌بازی برای کودکان و یک ردیاب که برای مانیتور کردن کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد، است. براساس این تحقیق، کلمه‌های عبور ساده و قابل فرض و شیوه‌های بد امنیتی می‌توانند باعث فاش شدن اطلاعات شخصی افراد و قرار گرفتن آنها در دسترس هکرها شوند.

تولید‌کنندگان این چهار محصول بعد از دریافت هشدار، رمزهای ورودی را سخت‌تر کرده و نقاط ضعف دیگر را هم برطرف کردند. تادبردسلی، مدیر تحقیقات امنیتی شرکت Rapid7، که نواقص موجود در دو محصول از چهار محصول را پیدا کرده ‌است، می‌گوید: «امروزه وسایل هوشمند قابلیت وصل شدن به اینترنت را دارند و این سبب می‌شود که چه بخواهیم یا نه، هر یک از این محصولات به یک مغازه فناوری اطلاعات تبدیل شود.»

تحقیق انجام شده به این نتیجه رسیده‌ که با آنکه بسیاری از سازندگان محصولات هوشمند سعی می‌کنند تا کدهای امنیتی این محصولات را با دقت بنویسند تا این محصولات از اطمینان بیشتری برخوردار باشند، اما تنها تعداد معدودی از آنها از روش‌های امنیتی دیگر برای اطمینان از امن ماندن برنامه‌های به کار رفته در محصولات هوشمند استفاده می‌کنند.

برای جلوگیری از ایجاد نقص‌های امنیتی در محصولات برخی شرکت‌ها که در زمینه نوآوری در صنعت فعالیت می‌کنند، مثل شرکت BuiltItSecure، در تلاش هستند طراحان این محصولات را وادار به امن کردن تولیدات‌شان کنند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5w2duyNV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه