جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

باتوجه به چشم انداز کشور در سال 1404 ما باید نقش زیست الکترومغناطیس در زمینه تامین تجهیزات پزشکی را توسعه دهیم و جایگاه اول در منطقه را به دست آوریم.

به گزارش «فرصت امروز» مجید قاسمی، مدیر عامل بانک پاسارگاد در افتتاح سومین کنفرانس بیوالکترومغناطیس ایران گفت: ما آمادگی داریم از این هدف حمایت کنیم تا پژوهشگران ارزشمند کشور زمینه را برای رسیدن به این مقام فراهم کنند.

وی افزود: در نقشه جامع علمی کشور نیز به این موضوع و تحول در نظام تحول سلامت کشور توجه ویژه ای شده و در اولویت هشتم این برنامه گنجانده شده است که این بر اهمیت آن تاکید دارد.

قاسمی اظهار کرد: امروز محققان در بخش سلامت با انقلاب جدیدی مواجه هستند که این برمی گردد به پیشرفت تکنولوژی و مطالعات زیستی و بیوتکنولوژیکی که در رابطه با زیست الکترومغناطیس پزشکی، مهندسی پزشکی و دیگر موضوعاتی است که درحال اتفاق است و ما هم خوشبختانه درحال جذب دانشجویان رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه خاتم هستیم. 

وی افزود: بانک پاسارگاد با تشکیل هلدینگ سلامت پاسارگاد که با نام نسیم سلامت فعالیت می کند بر توسعه و تحول بخش سلامت کشور ایفای نقش می کند و برای تحقق این موضوع با دانشگاه علوم پزشکی خاتم در حال همکاری هستیم.

قاسمی افزود: در حال حاضر ما در حال ایجاد 7هزار تخت بیمارستان هستیم که یک هزار تخت آن در استان قم در شرف بهره برداری است و در شهرهای دیگر نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه اجرای این کار در قزوین و تهران آغاز شده است، ادامه داد: اجرای این طرح در استان های مشهد، اهواز و برخی دیگر از شهرها نیز در دستور کار است. مدیرعامل بانک پاسارگاد اضافه کرد: علاوه بر این دانشگاه خاتم با همکاری موسسه رهیافت و شرکت شناسا در پی ایجاد مرکز پژوهشی فناوری زیست الکترومغناطیس هستند.

وی اظهار کرد: شرکت شناسا در واقع به دنبال تفکر های نو و نوآوری هاست که بتواند فضای کسب و کار را برای آنها ایجاد کند.  

مدیرعامل بانک پاسارگاد  با اشاره به اینکه همچنین کاربرد زیست الکترومغناطیس در حوزه های فناوری زیستی محصولات تراریخته گیاهی، حوزه های فناوری اطلاعات و غیره را مورد اشاره قرار داد و افزود: زیست الکترومغناطیس به عنوان بخشی از زیرشاخه های فناوری زیستی می تواند در توسعه فناوری زیستی در جهت تامین نیازهای راهبردی کشور مانند امنیت غذایی موثر باشد.

وی اظهار کرد: بحث امنیت غذایی یکی از مبحث های مهم اقتصاد مقاومتی است و ما باید در این زمینه تلاش جدی تری کنیم چون با توجه به خطر کم آبی در کشور، موضع زیست الکترومغناطیس اهمیت بیشتری پیدا می کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M3QYTelA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه