جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیر عامل بیمه رازی مطرح کرد:

نفت، گاز و جمعیت جوان، جاذبه های سرمایه گذاری در صنعت بیمه ایران

8 سال پیش ( 1395/4/21 )
پدیدآورنده : فرصت امروز  

مدیر عامل بیمه رازی، گفت: ظرفیت های بالای ایران در زمینه نفت، گاز و انرژی، بر اهمیت صنعت بیمه کشور افزوده است و جمعیت جوان از دیگر جاذبه های سرمایه گذاری بیمه در ایران است.

به گزارش فرصت امروز، یونس مظلومی، افزود: ایران در منطقه ای قرار دارد که کشورهای اطراف از نظر امنیتی در سطح پایینی هستند که صادرات بسیار مهمی به این کشور ها داریم که می تواند در بخش بیمه هم خدماتی را به این کشورها ارائه دهد و شعبه هایی در منطقه ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ایران عضو منطقه منا است که بعد از کشور ترکیه بیشترین تولید حق بیمه را در اختیار دارد. حدود 18 درصد از حق بیمه ای که در این منطقه تولید می شود مربوط به ایران است و به همراه ترکیه، امارات متحده عربی و عربستان، حدود سه چهارم از حق بیمه تولیدی در منطقه سهم دارند.

مدیر عامل بیمه رازی این میزان سهم را نشانه وضعیت خوب ایران در منطقه منا دانست و افزود: بر اساس رنکینگ جهانی در ضریب نفوذ بیمه (سال 2014 ) در رتبه62 و در آسیا در رتبه 15 قرار گرفته ایم. این ضریب در حال حاضر در کشور ما در کل صنعت بیمه 1/9 درصد است که سهم بیمه های زندگی 0/2درصد و سهم بیمه غیر زندگی 1/7 درصد است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ayxGu8X6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه