هرچند تکنولوژی این روزها باعث شده است که ارتباطات کمرنگ شود اما ایده نسکافه ارتباطات را نزدیکتر میکند! نسکافه که در راستای کمپینهای اجتماعی خود همچنان از ایدههای تعاملی و ارتباطی برای بازاریابی خود استفاده میکند این بار سراغ چراغهای انتظار عابران پیاده رفته و کمپین «ارتباط از نوع نسکافه» را اجرایی کرده است.
یکی از سختترین کارها برای عابران پیاده انتظار کشیدن پشت چراغ قرمز است. این موضوعی است که برند نسکافه هم به آن رسیده است و برای آن دست به اجرای یک کمپین خلاقانه زده است. به گزارش آیمارکتور، عابران پیاده که پشت خط عابر میایستند و باید با کلیک چراغ در انتظار سبز شدن آن باشند به جای آن با دستگاه قهوهساز نسکافه روبهرو میشوند که به یک مانیتور کوچک مجهز است. در تصویر، فردی که آنسوی خیابان ایستاده است نشان داده میشود و اگر هر دو با هم کلید دستگاه را فشار بدهند یک فنجان قهوه رایگان دریافت خواهند کرد.