پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نرم‌افزار جدید نوکیا برای مسیریابی

8 سال پیش ( 1394/5/7 )
پدیدآورنده : امید شکوهی  

HERE نرم‌افزار رسمی کمپانی نوکیا در زمینه نقشه و مسیریابی برای دستگاه‌های اندرویدی است که تجربه‌ای متفاوت از اپلیکیشن‌های مسیریابی را در تبلت یا گوشی اندرویدی شما به ارمغان می‌آ‌ورد.

بی‌ام‌دبلیو، آئودی و مرسدس بنز آماده خرید سرویس HERE

آژانس خبری بلومبرگ اعلام کرد که نوکیا آماده فروش سرویس HERE خود به تولیدکننده‌های خودروهای آلمانی بی‌ام‌دبلیو، آئودی و مرسدس بنز است. بلومبرگ به نقل از نزدیکان این پرونده از قرار‌دادی به ارزش ۴ میلیارد دلار برای فروش این سرویس نقشه‌خوان نوکیا پرده برداشت، اما شرکت نوکیا تاکنون به‌طور رسمی اعلام نکرده است. حدود دو ماه گذشته، در آستانه ادغام شرکت فرانسوی Alcatel-Lucent، نوکیا از فروش سرویس نقشه‌خوان Here خود به ارزش ۲‌میلیارد یورو خبر داد. این سرویس میراث شرکت آمریکایی Navteq است که نوکیا در سال ۲۰۰۸ آن را به قیمت ۸،۱‌میلیارد دلار خریداری کرده بود.

انتخاب شرکت Uber از میان متقاضیان خرید Here

نیویورک تایمز در اوایل ماه مه اعلام کرد که پلتفرم آمریکایی کرایه خودرو با راننده، پیشنهاد ۳‌میلیارد دلاری را ارائه کرده بوده است. Here در بازار نقشه‌خوانی در رقابت مستقیم با Google Maps است. اما بی‌شباهت با اپلیکیشن گروه آمریکایی که به‌طور رایگان ارائه می‌شد، سرویس گروه فنلاندی بر پایه فروش تحت لیسانس است. Here چهار‌پنجم برنامه GPS تکمیل شده را برای خودروهای فروش رفته در اروپا و آمریکای شمالی مطالبه کرد. در سال ۲۰۱۴، با افزایش ۵‌میلیون واحدی، ۱۳‌میلیون لیسانس اتومبیل به فروش رفت، کل فروش بیش از ۹۷۰‌میلیون یورو نبوده است، در‌حالی‌‌که در سال ۲۰۱۲ به عدد ۱،۱‌میلیارد رسیده بود. Here از سال ۲۰۱۲ دچار کسری بودجه شده است.

گوگل قصد نصب اپلیکیشن خود را در خودرو‌ها دارد. این گروه با خودروسازان برای نصب Google Maps روی صفحه نمایش خودروها مذاکراتی انجام دادند. گوگل قصد نصب اپلیکیشن خود را در خودرو‌ها دارد. این گروه با خودروسازان برای نصب Google Maps روی صفحه نمایش خودروها مذاکراتیانجام دادند. نتیجه حاصل از این کار پذیرشی است که داده‌ها به گروه آمریکایی منتقل شده‌اند. پس شمار خودروسازان آرزوی حفظ این اپلیکیشن را دارند.

منبع : لوموند
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZwCDtAPz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه