پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
ربیعی در صحن علنی مجلس:

نا جوانمردانه علیه دولت جوسازی می کنند

8 سال پیش ( 1395/3/26 )
 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تشکیل کمیته مشترک بین دولت و مجلس برای ساماندهی نظام یارانه‌ها و حذف یارانه‌بگیران پردرآمد شد.

به گزارش مهر، علی ربیعی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی وزیر رفاه گزارشی از وضعیت اشتغال و اجرای اقتصاد مقاومتی در حوزه این وزارتخانه ارائه داد.

ناجوانمردانه علیه دولت جوسازی می‌کنند

ربیعی با اشاره به کسری ۳۶ هزار میلیارد تومانی صندوق‌های بازنشستگی تا پایان سال ۹۴، گفت: عدم پرداختن به صندوق‌های بازنشستگی و ادامه سیاست‌های گذشته، بحران این صندوق‌ها را پیچیده‌تر می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کسری صندوق تامین اجتماعی در سال ۹۲، ۴۲۰۰ میلیارد تومان بود که در سال ۹۴ به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسید.

وی در تحلیل علل بحران صندوق‌های بازنشستگی گفت: پایین بودن سن بازنشستگی، بازنشستگی‌های پیش‌ از موعد، واگذاری شرکت‌های ورشکسته به صندوق‌ها، افزایش ناگهانی حقوق و دستمزد و اعمال آن در حقوق بازنشستگی، مصوبات متعدد افزایش دامنه خدمات صندوق‌ها از علل مهم بحران در صندوق‌های بازنشستگی است.

ربیعی ادامه داد: امروز فاصله میان سن بازنشستگی و پایان عمر افراد به حدود ۳۰ سال رسیده است؛ علاوه بر این حقوق بازنشستگی به وارثین هم ادامه می‌یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح راهکارهای حل مشکل صندوق‌ها، گفت: صندوق‌های بازنشستگی باید به موتور سرمایه‌گذاری تبدیل شوند. صندوق‌ها باید به خانه اجتماعی بازنشستگان و سالمندان تبدیل شوند.

وی از ریاست مجلس خواست کمیته‌ای مشترک بین دولت و مجلس برای پایداری صندوق‌ها و جلوگیری از ادامه بحران آنها ایجاد شود.

توضیح در مورد دریافت‌های بالا

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به سوالی در مورد دریافت‌های میلیونی برخی مدیران بانک‌ها اظهار داشت: در مورد فیش حقوقی مدیران بانک رفاه؛ این موضوع بر مبنای بانک‌های دیگر صورت گرفته است و در دو ماه گذشته، بحث حقوق‌های بالا در شورای حقوق و دستمزد مورد بررسی قرار گرفته است. نکته دیگر در خصوص فیش حقوقی بانک رفاه این است که بازمانده حساب مالی مدیرعامل بانک رفاه، مبنای محاسبه قرار گرفته است و حتی وزیر نیز موافقتی در این خصوص انجام نداده است.

ناجوانمردانه علیه دولت جوسازی می‌کنند

این عضو کابینه دولت یازدهم به فضای ناجوانمردانه‌ای که درمورد حقوق‌ها علیه دولت شکل گرفته، اشاره و خاطرنشان کرد: حقوق یک متخصص پزشکی ۱۹ میلیون تومان است.

ربیعی افزود: می‌گویند شرکت پارس الکتریک تعطیل شده است. آقای روحانی در جریان انتخابات ریاست جمهوری به این موضوع اشاره کردند و در این مورد وعده دادند که پیگیری می‌کنند؛ حالا به‌صورت ناجوانمردانه علیه دولت جوسازی می‌کنند و می‌گویند پارس الکتریک در دولت یازدهم تعطیل شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zYCoETNK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه